• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

عضو شورای شهر مسجدسلیمان :
بهبود سیستم اتوماسیون اداری مالی در شهرداری مسجدسلیمان سبب افزایش بهره‌وری در شهرداری وخدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود

  • کد خبر : 22843
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دستور کار شهرداری احداث پارک ۱۱ هکتاری در مسجدسلیمان است. منوچهر بارانی با بیان این که تلاش و رایزنی به منظور جذب سرمایه گذار در مسجدسلیمان صورت گرفته شده اظهار داشت: تلاش می‎شود تا با جذب سرمایه گذار زمینه مناسبی به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دستور کار شهرداری احداث پارک ۱۱ هکتاری در مسجدسلیمان است.

منوچهر بارانی با بیان این که تلاش و رایزنی به منظور جذب سرمایه گذار در مسجدسلیمان صورت گرفته شده اظهار داشت: تلاش می‎شود تا با جذب سرمایه گذار زمینه مناسبی به منظور ایجاد فضاهای مناسب تفریحی، ورزشی و تجاری در مسجدسلیمان فراهم شود.

وی با اشاره به این که توسعه فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان قرار دارد افزود: یکی از پروژه‌های مهمی که در دستور کار شهرداری است احداث پارک 11 هکتاری در مسجدسلیمان است که تلاش می‌شود تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان به لزوم بهبود سیستم اتوماسیون اداری مالی در شهرداری مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: بهبود سیستم اتوماسیون اداری مالی در شهرداری مسجدسلیمان سبب افزایش بهره‌وری در شهرداری و نیز خدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود.

وی بیان کرد: در مسجدسلیمان اقدامات موثری از سوی شهرداری در دستور کار قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آسفالت محلات، ایجاد کانال آب های سطحی، جدول گذاری و ایجاد پیاده اشاره کرد.

تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.