• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11778اخبار امروز : 1
1

حواشی عجیب و غریب
درگيري هواداران در تمرینات نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22810
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حالی که انتظار می رفت تیم نفت مسجدسلیمان در خارج از خوزستان اردویی برگزار کند، تمرینات این تیم در مسجدسلیمان و در زمین شماره اصلی این شهر برگزار شد. تمرینی که با حواشی گسترده ای همراه بود. نفتی ها عصر امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کردند که گروهی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در حالی که انتظار می رفت تیم نفت مسجدسلیمان در خارج از خوزستان اردویی برگزار کند، تمرینات این تیم در مسجدسلیمان و در زمین شماره اصلی این شهر برگزار شد. تمرینی که با حواشی گسترده ای همراه بود.

نفتی ها عصر امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کردند که گروهی از هواداران این تیم نسبت به جدایی بازیکنان بومی مسجدسلیمان اعتراضات شدیدی را به سهراب بختیاری زاده داشتند، اعتراضاتی که با پاسخ گروهی دیگر از هواداران نفت همراه بود و باعث درگیری شدید بین دو طرف شد. درگیری که به زمین چمن نیز کشیده شد و زد و خورد بین دو طرف درگیر در زمین نیز ادامه داشت که باعث شد تمرینات این تیم متوقف شده و بازیکنان تمرینات را رها کرده و پا به فرار بگذارند.

در نهایت پس از مدتی، با وساطت بیژن دانش سرپرست این تیم، جنجال عصر امروز تمرینات نفت به پایان برسد. لازم به ذکر است در تمرینات امروز میلاد شیخ سلیمانی بازیکن سابق نفت و فصل گذشته فجر نیز حضور داشت. همچنین در حالی که اعلام شده بود ستار دراجی هافبک جوان این تیم نیز در فهرست مازاد بختیاری زاده حضور دارد، در تمرینات این تیم حضور داشت.

دی اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.