• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

مراسم تجلیل از خادمین افتخاری و فعالان فرهنگی اداره اوقاف امور خیریه مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 22708
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تجلیل از خادمین افتخاری و فعالان فرهنگی که با اداره اوقاف امور خیریه مسجدسليمان همکاری مستمر داشته اند در موسسه عصر امام خمنیی (ره) شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این مراسم، رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور در سخناني اظهار داشت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم تجلیل از خادمین افتخاری و فعالان فرهنگی که با اداره اوقاف امور خیریه مسجدسليمان همکاری مستمر داشته اند در موسسه عصر امام خمنیی (ره) شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این مراسم، رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور در سخناني اظهار داشت: شما خادمین افتخاری، بازوان توانمند اداره اوقاف و امور خیریه هستید و بی شک در فضای کنونی جامه که خیلی از ارزش ها در حال کم رنگ شدن و یا فراموشي هستند می طلبد عناصر و ادارات فرهنگی شهرستان با تعامل، وحدت و یکپارچگی در خصوص توسعه و حفظ ارزش های دینی و مدهبی که اکثراً با زندگی روزمره انسان ها سر و کار دارند برايند.

 وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به این که براي امورات فرهنگی و مدهبی باید سرمايه گذاري كرد گفت: در کار فرهنگی اگر هزینه ای هم صورت بگیرد سرمایه گذاری محسوب می شود نه هزینه و ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری نمودند اميدوارم بتوانیم در راه حفظ ارزش های اساسی نظام و همچنین بهره وری بیشتر از موقوفات و احیای آن و بقاع متبرکه قدم های موثرتری برداریم…

در ادامه این برنامه حجت السلام قندعلی رييس اداره تبليغات اسلامي در سخناني اظهار داشتند: اقدامات زیادی در خصوص برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان انجام شده است اما کافی نیست. وي ادامه داد: ظرفیت مسجدسلیمان بیشتر از جایگاه فعلي ست كه در آن قرار دارد.

وي ادامه داد: در برهه کنونی که دشمن از تمامی ظرفیت های خود حداکثر استفاده را مي برد بر همه فعالان و دستگاهای مرتبط با مقوله فرهنگ واجب است با وحدت ، همبستگی و انسنجام بیشتر خطوط فرهنگی و ادواتی را که دشمن جهت به تباهی کشیدن جوانان و نسل جوان ما در نظر گرفته است نابود کنیم. قندعلی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: ما به عنوان متولیان دستگاهای فرهنگی کشور وظیفه داریم بستر مناسب را جهت انجام کارهای فرهنگی برای مردم خود مهیا کنیم و تجربه ثابت کرده است هر جا که خود مردم وارد عمل شده اند نتايج بهتري به دست آمد.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه خادمین افتخاری و کسانی که به نوعی در عرصه خدمت رسانی فرهنگی قرار گرفته اند و با دست خالی به مسائل مادی در حال ایجاد خلق و ایده پردازی هستند گفت: قطعاً  شما ثمره معنوی آن را از سوی خداوند منان دریافت خواهیدكرد. کما این كه خیلی از شما تاکنون این نتیجه و پاداش را دیده و آن را لمس نموده اید. وی در پایان سخنان خود بار دیگر خواستار تعامل همه بخش های فرهنگی شهرستان با یکدیگر شد و گفت:تجربه ثابت کرده است این وحدت و تعامل ضربات سهمگینی را بر پیکره دشمن وارد نموده است.

در پایان این مراسم از همه خادمین افتخاری و فعالان فرهنگی که در برنامه های یاس نبوی، آرامش بهاری، ضیافت الهی همکاری و مساعدت شبانه روزی داشته اند از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان تجلیل به عمل آمد.

IMG-20160707-WA0019IMG-20160707-WA0015 IMG-20160707-WA0017 IMG-20160707-WA0018 IMG-20160707-WA0020

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.