• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
0

سیستم ویدئو کنفرانس در شهرداری مسجدسلیمان عملیاتی شد

  • کد خبر : 2251
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶

با خریداری و نصب تجهیزات لازم هم اکنون 30 کاربر شامل معاونت و مدیران مسئولین دوایر مختلف شهرداری که در نقاط مختلف شهر مشغول به خدمت می باشند به صورت آنلاین با شهردار در ارتباط می باشند . باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیستم ویدئو کنفرانس و ارتباط ویدئویی برای اولین بار در شهرداری مسجدسلیمان عملیاتی […]

با خریداری و نصب تجهیزات لازم هم اکنون 30 کاربر شامل معاونت و مدیران مسئولین دوایر مختلف شهرداری که در نقاط مختلف شهر مشغول به خدمت می باشند به صورت آنلاین با شهردار در ارتباط می باشند .

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیستم ویدئو کنفرانس و ارتباط ویدئویی برای اولین بار در شهرداری مسجدسلیمان عملیاتی شد .

شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: به منظور تسریع در امر پاسخگویی به ارباب رجوع و جلوگیری از تلف شدن وقت مسئولین دوایر مختلف شهرداری این سیستم نصب و راه اندازی شد.

پیمان ملائی افزود : با خریداری و نصب تجهیزات لازم هم اکنون 30 کاربر شامل معاونت و مدیران مسئولین دوایر مختلف شهرداری که در نقاط مختلف شهر مشغول به خدمت می باشند به صورت آنلاین با شهردار در ارتباط می باشند .

وی هدف از راه اندازی این سیستم را افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و مراجعه کنندکان برشمرد و گفت : با توجه به گستردگی و طولی بودن جغرافیایی شهر دیگر نیازی به احضار مسئولین جهت ارایه پاسخ یا حضور در جلسات نیست.

وی ادامه داد : با عملیاتی شدن این سیستم ضمن صرفه جویی در وقت و کاهش آلودگی های زیست محیطی می توان در کوتاه ترین زمان ممکن در جریان امور قرار گرفت و بر اقدامات نظارت کرد.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با صرف هزینه ای بالغ بر 80 میلیون ریال و با مشارکت یک شرکت خصوصی راه اندازی و عملیاتی شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.