• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان:
اجرای عملیات موج تراشی و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان -لالی حد فاصل روستای هفت شهیدان تا سه راهی عنبر+تصاویر

  • کد خبر : 22508
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عیدیوندی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از شروع عملیات موج تراشی ، لکه گیری و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان- لالی حدفاصل روستای هفت شهیدان تا سه راهی عنبر خبر داد. وی گفت: با توجه به عبور و مرور محمولات سنگی سد گتوند در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عیدیوندی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از شروع عملیات موج تراشی ، لکه گیری و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان- لالی حدفاصل روستای هفت شهیدان تا سه راهی عنبر خبر داد.

وی گفت: با توجه به عبور و مرور محمولات سنگی سد گتوند در این محور  روکش آسفالت کاملا تخریب  شده بود که با شروع این عملیات  بهسازی محور فوق انجام خواهد گرفت.

عیدیوندی از احداث غیر فنی و غیر اصولی جاده عنبر توسط وزارت نیرو و متولیان سد گتوند  ابراز نارضایتی کرد و گفت: با توجه به بارندگیهای شدید  در این منطقه و بدلیل احداث غیراصولی جاده توسط عوامل سد گتوندجاده بشدت تخریب شده بود که  در عملیات کاری مشترک با عوامل شرکت بهره برداری نفت و گاز  مسجدسلیمان  در حال مرمت و بازسازی جاده فوق هستیم.

وی تصریح کرد: این جاده بدلیل احداث غیر فنی و  و غیر اصولی توسط مجریان سد گتوند تا کنون به اداره کل راه وشهرسازی خوزستان تحویل نشده است.

0913241555 0913242571 0913243471 0913240371

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب مهندس عیدی وندی .آقای مهندس عیدیوندی خواهشمندم احداث جاده میانبر  اهواز را پیگیری فرمایید با احاث این جاده مشکلات عدیده ی همشهریان حل  خواهد شد.من الله توفیق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.