• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

بخشدار چلو:
اولویت کاری من گسترش، ترمیم و اصلاح جاده های ارتباطی و همچنين توسعه و بهسازی فضای روستاها در کنار آن توجه به مقوله گردشگری خواهد بود

  • کد خبر : 22349
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه بخشدار چلو با دهياران و شوراهاي اسلامي در محل بخشداري چلو برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هوشنگ مهمدي بخشدار چلو در سخناني ضمن تبريك ايام ماه مبارك رمضان اظهار داشت: خداوند را شكر گزارم که فرصت خدمت گزاری به مردم و عشایر غیور و شریف […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه بخشدار چلو با دهياران و شوراهاي اسلامي در محل بخشداري چلو برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هوشنگ مهمدي بخشدار چلو در سخناني ضمن تبريك ايام ماه مبارك رمضان اظهار داشت: خداوند را شكر گزارم که فرصت خدمت گزاری به مردم و عشایر غیور و شریف بخش چلو را به بنده اهدا نمود. همچنین از فرماندار و مجموعه استانداری خوزستان به دلیل اعتمادي كه به بنده كردند جهت سپردن این مسئولیت تشكر و قدرداني مي كنم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ویژگی های خاص بخش محروم و مستعد چلو از لحاظ وجود سرمایه های ملی از جمله وجود مناطق بکر و جغرافیای منحصر به فرد تالاب شیمبار، جنگل های زیبای بلوط زاگرس میانی و کوههای تاراز، کینو، لیله و ملر، کوه سفید، چشمه های پر آب و باغات و.. همچنین سرمایه ها و میراث ملی انسانی که عشایر سلحشور و شجاع که همیشه حامیان حریم دین و پاسداری از وطن می باشند لزوم غنیمت دانستن این فرصت خدمتگزاری ز دو چندان مي كند.

بخشدار چلو ادامه داد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده و با توجه به سیاست اعلامی دولت در چهارچوب این فرمایشات، دهیاران و شوراها را به لزوم به تلاش و کوشش مجاهدانه و برنامه ریزی جهت توسعه و خدمت رسانی به روستاهای خود توصیه و ترغیب مي نمايم. همچنین اولویت  کاری خود را گسترش، ترمیم و اصلاح جاده های ارتباطی و توسعه و بهسازی فضای روستاها و در کنار آن توجه و نگاه ویژه به مقوله گردشگری قرار خواهم داد. وي در پایان از مسئولین شهرستان و استان خواستار توجه ویژه به بخش چلو و از مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان خواستار تحت پوشش قرار دادن راه های روستایی بالای بیست خانوار این بخش توسط اداره تحت امر خود شد.

IMG-20160623-WA0009

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.