• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

گزارش ضیافت افطاری انجمن حمایت زندانیان شهرستان مسجدسلیمان +تصاوير

  • کد خبر : 22346
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ضیافت افطاری با شرکت ۲۰۰ نفر از خانواده های مددجو و در راستای سلسله برنامه های حمایتی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان در ماه مبارک رمضان و احیای فرهنگ کمک به خانواده های مددجو با شعار حساب خانواده زندانی از خود زندانی جداست در هفته قوه قضایی و با حضور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ضیافت افطاری با شرکت ۲۰۰ نفر از خانواده های مددجو و در راستای سلسله برنامه های حمایتی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مسجدسلیمان در ماه مبارک رمضان و احیای فرهنگ کمک به خانواده های مددجو با شعار حساب خانواده زندانی از خود زندانی جداست در هفته قوه قضایی و با حضور علي عسگر ظاهري نماينده مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در مجلس شوراي اسلامي، علي ادبي دادستان، رئیس زندان، مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در حاشیه این افطاری برخی خانواده ها به بیان درخواست ها و مشکلات خود پرداختند. همچنین از سوی دادستان و رئیس زندان گزارشي پیرامون حل مشکلات زندان و زندانیان ارائه گرديد.

قرار است به زودي بازدیدی از سوی نماینده و مسئولین قضایی شهرستان از زندان صورت بگیرد تا مشکلات مطرح شده از نزدیک بررسی گردد.

در ادامه اين مراسم الماسی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مسجدسلیمان گزارش مختصري از عملکرد سال ۹۴ اين انجمن و نیز برخي مشکلات خانواده زندانيان را ارائه داد. همچنين ظاهری نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در سخنان كوتاهي ضمن تبريك ماه مبارك رمضان اظهار داشت: بنده سابقه همکاری چندین ساله با دستگاه قضایی را داشته ام و به خوبی با برخی مشکلات موجود آشنایی دارم. وي ادامه داد:اين آمادگي وجود دارد تا جهت حل مشکلات خانواده های مددجو و ایجاد درآمد زایی برای انجمن گام هاي موثري برداشته شود. نايب رييس مجمع نمايندگان خوزستان در 1ايان سخنان خود گفت: باید همگی با تلاش و کوشش به گونه ای برنامه ریزی نماییم تا خانواده های مددجو از نبود سرپرست خانواده دچار خسارت نشوند و با اجرای برنامه های پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی دادن به شهروندان از ارتکاب جرائم ناخواسته توسط آنان جلوگیری شود.

IMG-20160622-WA0008

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.