• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22300
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص اجرای پروژه مهر و آزمون کنکور سراسری در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسجدسلیمان، جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص اجرای پروژه مهر و آزمون کنکور سراسری روز دوشنبه 31 خرداد 95 در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص اجرای پروژه مهر و آزمون کنکور سراسری در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسجدسلیمان، جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص اجرای پروژه مهر و آزمون کنکور سراسری روز دوشنبه 31 خرداد 95 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش گزارشی از اجرای مصوبات قبلی و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و در ادامه پیرامون دستور کار جلسه و کارهای صورت گرفته در خصوص برگزاری کنکور سراسری مطالبی را بیان نمود. وی همچنین پیشنهاد داد در راستای اجرای پروژه مهر هر اداره یک مدرسه را پشتیبانی نماید.

در ادامه اين جلسه مهندس عليرضا گوروئی فرماندار شهرستان گفت: خوشبختانه تمام ادارات پشتیبانی خوبی از آموزش و پرورش دارند که جای تقدیر و تشکر دارد. وی گفت: اینجانب موافقت خود با پیشنهاد مدیریت آموزش و پرورش که هر اداره یک مدرسه را پشتیبانی نماید را اعلام می کنم زیرا این کار باعث می شود که ادارات بهتر کار کنند.

مهندس گوروئی برای برگزاری کنکور از مدیریت آموزش و پرورش خواست درخواست ها و نیازهای خود برای برگزاری کنکور سراسری را اعلام تا با کمک و همکاری ادارات جهت رفع آن ها گام برداشته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.