• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

سرهنگ حسيني خبر داد:
اجراي طرح دستگیری سارقین وسایط نقلیه در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22266
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح دستگیری سارقین وسایط نقلیه در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ کارگاه “علی حسینی” اظهار داشت: طرح مقابله با سرقت، با هدف دستگیری سارقین خودرو و موتورسیکلت و کشف وسایط نقلیه مسروقه در دستور کار مامورین پلیس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از اجرای طرح دستگیری سارقین وسایط نقلیه در این شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ کارگاه “علی حسینی” اظهار داشت: طرح مقابله با سرقت، با هدف دستگیری سارقین خودرو و موتورسیکلت و کشف وسایط نقلیه مسروقه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسوول افزود: در ابتدای این طرح و با همکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر تعداد ۴نفر از متهمین شناسایی و در یک عملیات منسجم همه آن ها دستگیر گردیدند.

وی ادامه داد: طی بررسی به عمل آماده از محل اختفای متهمین، تعداد یک دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه ۳گرم هروئین کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطر نشان ساخت: هر چند متهمین دستگیر شده جهت اعمال قانون به مراجع قضایی انتقال شدند لیکن لازم است شهروندان گرامی ضمن دقت در نگهداری وسایط نقلیه خود و تجهیز آنها به سیستم های ضد سرقت و استفاده از پارکینگ به جای کوچه های خلوت ، هر نوع خبر در خصوص حضور سارقین در محل زندگی شان را با پلیس ۱۱۰ و هر نوع پیشنهاد و انتقاد را با ۱۹۷ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر کارآگاه خدوم وزحمتکش آقای حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان.موفق باشید.

  2. خداروشکر که، آقای حسینی از هیچ زحمتی دریغ نمیکنن برای امنیت شهر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.