• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 11786اخبار امروز : 2
1

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی دیجیتال در مسجدسلیمان لالی، هفتکل و اندیکا

  • کد خبر : 2223
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۵۷

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شوراي اسلامي با توجه به تغییر سیستم‌های فرستنده تلویزیونی از آنالوگ به دیجیتال با تلاش مسئولان و کمک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سیستم فرستنده تلویزیون دیجیتال راه‌اندازی می شود. برای تغییر تجهیزات دیجیتالی […]

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شوراي اسلامي با توجه به تغییر سیستم‌های فرستنده تلویزیونی از آنالوگ به دیجیتال با تلاش مسئولان و کمک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سیستم فرستنده تلویزیون دیجیتال راه‌اندازی می شود.

برای تغییر تجهیزات دیجیتالی اعتبارات این طرح که به همت و پیگیری های دکتر جلیلی که از بودجه استانی خوزستان نیز بالاتر بود است، اما با کمک بودجه ملی و هماهنگی مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما این اعتبارات اختصاص پیدا کرده و سیستم فرستنده تلویزیون دیجیتال مسجدسلیمان، لالی هفتکل و اندیکا راه اندازی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سیستم دیجیتال صدا و سیما برفراز کوه مراد آباد تلبزان مشرف به نمره یک با ارتفاع 44متر5سال پیش راه اندازی شد ومربوط به الان نیست حداقل 5سال است که 90درصدشهرتحت پوشش این دکل است

  2. دوست عزیز که می فرمایید سیستم دیجیتال 5 سال است راه اندازی شده! خدمتتان عرض شود که دکلی که میفرمائید مربوط به سیستم دیجیتال نیست بلکه فرستنده ی آنالوگ شبکه های صدا و سیما میباشد. بین سیستم انالوگ و دیجیتال دنیایی فاصله وجود دارد. زمانی شما صاحب سیستم دیجیتال در این شهر خواهی بود که بتوانی شبکه های صدا و سیما را با کیفیتی بالا و بوسیله دستگاههای گیرنده ی دیجیتال دریافت کنی. در واقع شما باید قادر باشی چیزی در حدود 20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی دریافت کنی. شبکه های از قبیل ورزش، تماشا، پویا، آی فیلم، سلامت، شبکه ی استانی، شما، نمایش، العالم، پرس تی وی، و …..

  3. ما که همان 3شبکه مونم با مشکل است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.