• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

مشروح گزارش بزرگداشت شهداي مدافع حرم، شهيدان مهدي طماسبي و علي حسيني كاهكش در مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 22185
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-مراسم بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان مدافع حرم شهيد مهدي طهماسبي و شهيد علي حسيني كاهكش با حضور پرشور مردم شهيد پرور مسجدسليمان و خانواده هاي اين شهدا در مصلي نماز جمعه مسجدسليمان برگزار شد. حجت الاسلام حاجتی : امام جمعه موقت اهواز در سخنانی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-مراسم بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان مدافع حرم شهيد مهدي طهماسبي و شهيد علي حسيني كاهكش با حضور پرشور مردم شهيد پرور مسجدسليمان و خانواده هاي اين شهدا در مصلي نماز جمعه مسجدسليمان برگزار شد.

حجت الاسلام حاجتی :

امام جمعه موقت اهواز در سخنانی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم مسجدسلیمان گفت: امروز در این مراسم جمع شدیم تا یاد شهدای مان را گرامی بداریم و با ولی فقیه مان عهد ببندیم که عهد ما عهد خون است و تا شاهرگ گردنمان  ولایت فقیه را تنها نخواهیم گذاشت و در مقابل همه توطئه ها خواهیم ایستاد. وی ضمن تقدیر از خانواده  شهدای مدافع حرم مسجدسلیمان اظهار داشت: خانواده شهید طهماسبی و حسینی کاهکش  حق شیعه علی(ع) بودن را  نه در حرف بلکه در عمل ادا نمودند.

وی با بیان این که شهید طهماسبی هم می توانست به دنبال لذت های دنیوی و گناه برود تصریح کرد:شهید طهماسبی  سر دوراهی دین و دنیا  راه خدا,نماز و عبادت  را انتخاب کرد و به سپاهی رفت که به حق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام اميني:

حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان ضمن تكريم ماه مبارك رمضان اظهار داشت: از اين كه در دو جبهه درون يعني مبارزه با هواي نفس و برون ستيز با ظالمان و ستمگران حضور و شور داريم به درگاه حق تعالي شكر مي كنم. امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: اين مراسم براي همه ي شهداي در خاك و خون تپيده در مسير دفاع از حريم اهل بيت(ع) به ويژه شهداي سربلند قوم بختياري يعني شهيد مهدي طهماسبي و شهيد علي حسيني كاهكش مي بغاشد كه به خانواده اين عزيزان تبريك و تسليت عرض مي نمايم. نماينده ولي فقيه در مسجدسليمان با بيان اين كه اينجا مجلس  ختم و عزا نيست بلكه مجلس حماسه و شور آفريني ست به سخنان خود پايان داد.

پدر شهید مهدی طهماسبی:

پدر شهید مهدی طهماسبی گفت: سرهنگ کریم طهماسبی پدر شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافعان حرم به بیان خصوصیات اخلاقی شهید مهدی طهماسبی پرداخت. وی گفت: شهید مهدی از بدو تولد سعی داشت از نظر علمی خود را تقویت کند وی ادامه داد: شهید طهماسبی مداح و شاعر اهل بیت بود و در بحث رفع شبهات عقیدتی و دینی مردم بسیار فعال بود و به کسانی که شبهه ای داشتند پاسخ می داد. شهید مهدی خادم افتخاری جمکران بود و کمک به نیازمندان را حتی اگر خودش نیاز داشت هرگز فراموش نمی کرد و همیشه دیگران را بر خود ترجیح می داد واز حق خودش گذشت می کرد.

وی تاکید کرد: مهدی خصوصیات زیبایی داشت و  به نظر من شهید مهدی نظر کرده خدایی بود که چنین مجلس با شکوهی برای خاکسپاری او برگزار شد. سرهنگ بازنشسته سپاه ناحیه مسجدسلیمان  با بیان اینکه گروهک های تکفیری مهره های نظامی اسرائیل هستند عنوان داشت:  نخبگان یهودی از 170 سال پیش برای ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی داعش و جبهه النصره برنامه ریزی کرده بودند  و از آن زمان برای نابودی دین اسلام بوسیله این گروهک ها زمینه سازی کرده اند.

پدر شهيد علي حسيني

پدر شهيد علي حسيني كاهكش در سخناني كوتاه اظهار داشت: علي عضو فعال بسيج بود و از خصوصيات بارز ايشان كمك به ديگراني بود كه فرزندم تحت شرايطي از آن غافل نبود. وي ادامه داد: من و خانواده ام از راهي كه ايشان انتخاب كرده اند خوشحال و خرسنديم.

1710 71 2 4 5 6 8 9

تصاوير: امين كاشاني – محمدرضا قاسمي

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.