• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

گل بود به سبزه نيز آراسته شد
با اعلام کمتیه انضباطی نفت مسجدسليمان 13 میلیون تومانی جريمه شد

  • کد خبر : 22119
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه نفت مسجدسلیمان به خاطر اتفاقات دیدار مقابل تیم فولاد یزد، در مجموع به پرداخت 13 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. دیدار تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجدسلیمان که یکشنبه روز 27 اردیبهشت‌ماه در چارچوب هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور در یزد برگزار شد، اتفاقاتی را به همراه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باشگاه نفت مسجدسلیمان به خاطر اتفاقات دیدار مقابل تیم فولاد یزد، در مجموع به پرداخت 13 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم‌های فولاد یزد و نفت مسجدسلیمان که یکشنبه روز 27 اردیبهشت‌ماه در چارچوب هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور در یزد برگزار شد، اتفاقاتی را به همراه داشت که سرانجام از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به آن رسیدگی شد.

بر همین اساس، برای این که تخلفاتی از سوی هواداران تیم فولاد یزد مبنی بر ورود به زمین مسابقه، پرتاب بطری به داخل زمین و فحاشی به دروازه‎بان تیم مقابل صورت گرفت، نماینده یزد به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در خلال این مسابقه نیز چهار بازیکن تیم با یکدیگر درگیر شدند که در این بین، «میکائیل ایمن‎تراج» و «رضا نبی‎زاده» از تیم فولاد یزد و «علی کیانی‎فر» و «سعید خردمند» از تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل درگیری و زد و خورد که منجر به اخراج هر چهار بازیکن از سوی داور مسابقه شد و منجر به توقف 12 دقیقه‎ای در بازی شد، هر کدام  به‌مدت 2 جلسه از همراهی تیم خود محروم و مشمول پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

بنا بر گزارش ناظر مسابقه، در این مسابقه تخلفاتی نیز از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به سوی داور صورت گرفت که بر همین اساس تیم نفت مسجدسلیمان مشمول پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی شد، همچنین نماینده مسجدسلیمان به دلیل داشتن 8 بازیکن اخطاری به پرداخت  48 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر همین اساس تیم نفت مسجدسلیمان در مجموع به پرداخت 130 میلیون ریال جریمه به فدراسیون محکوم شد

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سی جی : یه مصاحبه با مسولان تیم نفت که معلوم نیست کجان بزار مردم بدونن تکلیف این تیم چیه؟
    مردم حق دارن بدونن حداقل برنامه های تیم برای فصل بعد چیه مربی فصل بعد کیه این حق طبیعی هواداران تیم و مردم شهر که بدونن؟

  2. باشگاه روزنامه نگاران عزیز لطفا بیشتر با مسولان نفت صحبت و مصاحبه پیرامون اتفاقات تیم نفت مسجدسلیمان را برا هواداران بگذارید….ما هواداران تیم نفت مسجدسلیمان بشدت از این سکوت طرفین گلایه مندیم …هم رسانه ها هم مسولان نفت باید پاسخ گوی افکار عمومی باشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.