• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
1

حجت الاسلام اميني در خطبه هاي نماز جمعه:
در بحث اقتصاد و فرهنگ رهبر معظم انقلاب به نمايندگان فرمود اقدام عاجل كنند اما چند روز بعد كم ترين كانديدا را براي كميسيون فرهنگي مجلس داشتيم! يكي از مديران بانك در كشور 234 ميليون حقوق و مزايا دريافت كرد، با اين مبلغ مي شود حقوق بيش از 100 نفر از كارگران شهرداري مسجدسليمان را پرداخت كرد

  • کد خبر : 22109
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

باشگاه روزنامه نگارا نمسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبريك ماه مبارك رمضان توصيه كرد با گذشت بيش از 37سال از انقلاب نبايد شاهد بي حرمتي به ماه مبارك رمضان و روزه خواري باشيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: انقلابي كيست؟ و […]

باشگاه روزنامه نگارا نمسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبريك ماه مبارك رمضان توصيه كرد با گذشت بيش از 37سال از انقلاب نبايد شاهد بي حرمتي به ماه مبارك رمضان و روزه خواري باشيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: انقلابي كيست؟ و با اشاره به به بیانات رهبر انقلاب در حرم امام خمینی(ره) تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: منظور من فقط مفهوم تاریخی انقلاب نیست. ما منظورمان مفهوم زنده انقلابی گری است.

امام جمعه مسجدسلیمان تاکید کرد: انقلابی گری این است که فکر کنیم چرا وضعیت سوریه و بحرین  و یمن این گونه است؟ چرا  نام عربستان را  در لیست سیاه ضد حقوق بشر می نویسند اما کم تر از یک هفته دوباره اسم را از لیست خارج می کنند؟ کشوری که قاتل این همه کودک بوده و راه حج را بر بهترین بندگان خدا می بندد و سازمان ملل و کشورهای غربی نگران دموکراسی در عربستان که نظام  پادشاهی  سلطه  دارد نیستند…

امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: انقلابي سردار شهيد مهدي طهماسبي است كه با وجود دو كودك خردسال دو بار به سوريه مي رود، كسي كه اربعين با پاي پياده به زيارت حرم امام حسين (ع) رفت و نذر كرد شهيد بشود… انقلابي مردمان مسجدسليمان هستند كه طي اين چند روز به سمت ما هجوم آوردند و از ما خواستند پا درمياني كنيم و اين شهيد را در مسجدسليمان خاك كنند… من شهادت مهدي را به خانواده بزرگوار ايشان و همه مردم مسجدسليمان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

حجت الاسلام امینی در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ثروت اندوزی خوب است اما ثروت اندوزی که خمس , زکات و جهاد هم در آن باشد. برخی سرمایه داران ما با ماه رمضان مرتبط نیستند  و حضور جدی در منطقه بختیاری ما ندارند,سرمایه داران مسجدسلیمانی و بختیاری زیادی در کشورهای مختلف و در درون کشور  داریم که باید به این مسائل فکر کنند.در  برخی شهرها ثروتمندانشان برای مردم  بیمارستان,کارخانه,مدرسه و دانشگاه می سازند اما کدام سرمایه دار مسجدسلیمانی داریم که برای اشتغال جوانان کارخانه ای ایجاد کرده باشد.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از پزشك نيكوكار مسجدسليماني گفت: دكتر جباري با سن كمي كه دارد بيش از 500 نفر از بختياري ها را به صورت مجاني عمل كرد كه اين جاي قدرداني دارد وي گفت: دكتر جباري از 5 ماه قبل از انتخابات به مسجدسليمان نيامد چرا كه مي دانست شايعاتي به دنبال خواهد داشت. وی تاکید کرد: نباید اینجور باشد که هرکسی کار خوبی انجام داد انسان های دور از قرآن و جاه طلب فضا را آلوده کنند و  آدم های نیکوکار را منزوی کنند تا بهتر به جاه طلبی های خودشان دامن بزنند. از نماینده محترم خواستم در این چهار سال دست هر کسی که خدمتی می کند را به گرمی بفشارد و کمک کنیم از این تضادهای بیجا جلوگیری شود چرا که مسجدسلیمان خراب شده همین بداخلاقی ها است. نماينده ولي فقيه در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در بحث اقتصاد و فرهنگ همان گونه كه رهبر معظم انقلاب فرموده است اوضاع خوبي نداريم و به نمايندگان فرمودند بايد در اين رابطه اقدام عاجل كنند اما چند روز بعد ديديم كمترين كانديدا را براي كميسيون فرهنگي مجلس داشتيم!

امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: وقتي وزير بهداشت مي گويد: 8 ميليون سيگاري و قليوني در كشور وجود دارد و يا مسئولين فرهنگي از وجود 18 ميليون كاربر اينترنتي نوجوان خبر مي دهد اين يعني مشكلات جدي در بحث فرهنگ.

حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حقوق چند صد ميليوني بعضي مديران در كشور گفت: مدتي پيش در اخبار شنيديم يكي از مديران حدود 234 ميليون حقوق با مزايا دريافت كرد  كه با اين مبلغ مي توانيم حقوق بيش از 100 نفر از كارگران شهرداري مسجدسليمان را پرداخت كنيم. اين ها همه درد است كه اميدوارم مسئولين كشور با جديدت تمام با آن ها برخورد كنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.