• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

برگزاری كارگاه آموزشي تنوع زيستي در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 21939
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دوره آموزشی آشنایی با چالش های تنوع زیستی به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی با شعار تعمیم و جریان سازی تنوع زیستی ، حفظ پایداری و معیشت آن ها در سالن نشاط آموزش و پرورش به جهت ارتقاء سطح دانش عمومی شهروندان و علاقمندان به محیط زیست برگزار شد. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دوره آموزشی آشنایی با چالش های تنوع زیستی به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی با شعار تعمیم و جریان سازی تنوع زیستی ، حفظ پایداری و معیشت آن ها در سالن نشاط آموزش و پرورش به جهت ارتقاء سطح دانش عمومی شهروندان و علاقمندان به محیط زیست برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت روز جهانی تنوع زیستی هدف از اجرای این دوره آموزشی را افزایش درک و آگاهی مردم از اهمیت مسائل مربوط به تنوع زیستی  بیان نمود و گفت: این آموزش ها نقش مهمی را در حفاظت از تنوع زیستی و استفاده پایدار از منابع در نسل حاضر و نسل های بعد ایفا می کند.

بهروز نجاتی افزود: در این دوره از جمله مفهوم تنوع زیستی، ارزش و اهمیت تنوع زیستی،چالش ها و تهدیدات جدی تنوع زیستی در کشور، مفهوم انقراض و انواع آن آموزش داده شد.

همچنین در این برنامه علاوه بر مطالب فوق موضوعاتی همچون آشنایی با لیست جرائم زیست محیطی در حوزه شکار و صید، بررسی راهکارهای حفظ تنوع زیستی و چگونگی کمک و مشارکت مردمی در این خصوص و … مورد بحث و تدریس قرار گرفت.

گفتنی است در پایان کلیپ های مربوط به آشنایی با وضعیت تنوع زیستی کشور، چالشهای زیست محیطی و … پخش گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.