• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

نشست همکاری شرکت های پتروشیمی مسجدسلیمان و ADKL آلمان با حضور علي عسگر ظاهري منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي +تصاوير

  • کد خبر : 21863
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  نشست همکاری شرکت های پتروشیمی مسجدسلیمان و ADKL آلمان با هدف گسترش همکاری میان دو شرکت در محل هتل آزادی پارسیان تهران برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این نشست گرت دون، وزیر اقتصاد، انرژی و صنعت ایالت نوردراین-وستفالن آلمان و هیئت همراه وی، مدیرعامل شرکت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  نشست همکاری شرکت های پتروشیمی مسجدسلیمان و ADKL آلمان با هدف گسترش همکاری میان دو شرکت در محل هتل آزادی پارسیان تهران برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این نشست گرت دون، وزیر اقتصاد، انرژی و صنعت ایالت نوردراین-وستفالن آلمان و هیئت همراه وی، مدیرعامل شرکت ADKL آلمان و همچنين علي عسكر ظاهري منتخب مردم مسجدسليمان، لالي، هفتكل و انديكا به همراه دكتر یوسف داودی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان،  و جمعی از مسئولان استانی و کشوری حضور داشتند. این نشست به منظور گسترش همکاری در زمینه های تامین مالی و انتقال فناوری هم اكنون در حال برگزاری است.

در هیئت اعزامی نوردراین-وستفالن آلمان که به تهران آمده است، افزون بر وزیر اقتصاد این ایالت، ٢ نماینده مجلس ایالتی و نیز نمایندگانی از اتاقهای بازرگانی و صنایع دوسلدورف، کلن، هاگن و همچنین اتاق بازرگانی و صنایع ایالتی وستفالن حضور دارند. همچنین نمایندگان نزدیک به ٦٠ بنگاه اقتصادی این هیئت را در این سفر همراهی می‌کنند. ایالت نوردراین وستفالن آلمان پرجمعیت‌ترین ایالت این کشور و چهارمین ایالت از نظر وسعت جغرافیایی است که چهار شهر از ١٠ شهر بزرگ آلمان، یعنی کلن، دوسلدورف، دورتموند و اسن در این ایالت قرار دارند.وزیر اقتصاد، انرژی و صنعت ایالت نوردراین-وستفالن آلمان که در راس این هیئت به تهران آمده است، از آمادگی صنایع این ایالت برای همکاری با ایران و بررسی بیشتر امکان سرمایه‌گذاری مشترک خبر داد.

IMG_20160526_162248216026_orig216027_orig

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر فرزند شایسته بختیاری دکتریوسف داوودی

  2. سلام درودبرمهندس ظاهری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.