• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

بهره برداری از دو پروژه سازندگی حوزه بسیج دانشجویی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 21846
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دو پروژه سازندگی حوزه بسیج دانشجویی مسجدسلیمان که در قالب اردوی جهادی دانشجویی انجام شده بود به بهربرداری رسیدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسول دفتر بسیج دانشجویی، فرمانده حوزه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دو پروژه سازندگی حوزه بسیج دانشجویی مسجدسلیمان که در قالب اردوی جهادی دانشجویی انجام شده بود به بهربرداری رسیدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، با حضور فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسول دفتر بسیج دانشجویی، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی و نماینده فرمانداری این شهرستان دو پروژه عمرانی که توسط گروه جهادی مدافعان حرم شهرستان مسجدسلیمان زیر نظر قرارگاه جهادی رهروان ولایت منطقه مسجدسلیمان ساخته شده بود تحویل دو خانواده نیازمند داده شد.

مصطفی روزبهی مسئول حوزه بسیج دانشجویی و مسئول قرارگاه جهادی رهروان ولایت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت : در این اردوی جهادی که در مجموع ۳۰ نفر از بسیجیان بسیج دانشجویی مسجدسلیمان همکاری داشتند برای دو خانوار محروم و کم در آمد روستای بازار تمبی، آشپزخانه و حمام و توالت احداث شد.

روزبهی ادامه داد: در مدت ۱۲ روز پروژه‌های مد نظر به اتمام رسید و بسیجیان حاضر فی سبیل الله وارد این عرصه شدند و هزینه خرید مصالح مورد نیاز نیز با همکاری خیرین شهرستان و کمک های مردمی تامین شد. روزبهی تاکید کرد: در حال حاضر بسیج دانشجویی و قرارگاه جهادی رهروان ولایت آمادگی کامل را دارد تا در جهت محرومیت زدایی در سطح این روستای محروم و در صورت حمایت مسئولین و خیرین شهرستان جهت تامین مصالح می توانیم طرح های عمرانی بیشتری را اجرا کنیم .

وي با بیان این که گروه جهادی مدافعان حرم مسجدسلیمان ضمن اعلام آمادگی برای اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف محرومیت زدایی، گفت: از مسئولین و خیرین شهرستان و استان درخواست می‌کنم ما را در ادامه برگزاری  این اردوها حمایت کنند تا محرومیت زدایی در سطح روستاها و مناطق محروم را گسترش دهیم.

123

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.