• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

سرپرست جديد دانشگاه آزاد مسجدسليمان:
تیپ مدیریتي من میانه‌رو و منطقی است/ تا زمانی که کار پیش رود هیچ تغییری اعمال نخواهد شد/ به مشورت خیلی اهمیت می‌دهم

  • کد خبر : 21671
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علیرضا حیدری سرپرست جدید واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در جلسه معارفه خود گفت: قبل از هر چیزی از دکتر میرزاده برای اعتماد به اینجانب در خصوص صدور حکم جدید همچنين دکتر لک و دکتر زرین آبادی که زمینه را فراهم کردند تشکر می‌کنم. وي ضمن تشکر از زحمات دکتر شهبازی و آرزوی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علیرضا حیدری سرپرست جدید واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در جلسه معارفه خود گفت: قبل از هر چیزی از دکتر میرزاده برای اعتماد به اینجانب در خصوص صدور حکم جدید همچنين دکتر لک و دکتر زرین آبادی که زمینه را فراهم کردند تشکر می‌کنم. وي ضمن تشکر از زحمات دکتر شهبازی و آرزوی توفیق برای وی ابراز امیدواری کرد در آینده به طور قطع از تجارب وی استفاده خواهد شد.

دانش آموخته دکترای روان‌شناسی در ادامه، گفت: تیپ مدیریت من میانه‌رو و منطقی است . تا زمانی که کار پیش رود هیچ تغییری اعمال نخواهد شد و به مشورت خیلی اهمیت می‌دهم و انتظار دارم به کمک هم  و در سایه تعامل نقاط ضعف را پیدا و برای بهبود شرایط چاره اندیشی کنیم.

وی، افزود: مشکل اساسی این است که اتاق فکر در سطح شهرستان و استان نداریم و نمی‌توان راه حل منطقی برای برون رفت از مشکلات را پیدا کرد. اگر بخواهیم دچار آزمایش و خطا نشویم باید به‌صورت تیمی کار کرد و لذا انتظار دارم مسئولین استانی هم ما را یاری نمایند چرا که فکر کنم برخی مشکلات باید در سطح منطقه برطرف شود.

علیرضا حیدری در رابطه با اصول مدیریتی خود، گفت: استقبال از هرگونه خلاقیت، جلوگیری از هدر رفت وقت و در حقیقت مدیریت زمان از جمله دو محور اصلی اصول مدیریت اینجانب است و همچنین با اعمال مدیریت تعارض با هرگونه تعارض درسطح واحد مخالف هستم .لذا امیدوارم در کنار همدیگر بتوانیم برای اعتلای این واحد دانشگاهی و سربلندی ایران اسلامی گام برداریم .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای رییس ! سلام …  1- اینکه تیپ مدیریت شما ( میانه رو و ” منطقی! ” ) چگونه است را دیگران باید از عملکرد شما تجربه کرده باشند یا تجربه کنند ؟  یا عطر آنست که عطار بگوید نه آنکه خود ببوید ؟! 2- آیا اگر در جایی ” کار پیش نرفت ” و شما مجبور به تغییر شدید این تغییر ، تغییر ناکارآمدیهای سیستم مدیریت است یا تغییر مدیر و اشخاص؟ اگر تغییر و ترمیم سیستمهاست که گلی به جمالت اما اگر تغییر مدیران و اشخاص است ، آیا افراد منصوب شما گارانتی هم دارند ؟؟ 3 – ” اتاق فکر در سطح شهرستان و استان نداریم ” یعنی چه ؟ یعنی طی اینهمه سال دانشگاههای شهرستان و استان بدون فکر و “حسینقلی خانی ” اداره شده اند اگر پاسختان مثیت است ، آیا انتصاب خود شما هم بنا بر همین نظریه قابل بررسی و زیر علامت سوال نیست؟
      لطفا توضیح دهید ، با سپاس از پاسخ احتمالی تان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.