• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

روزهای خوش ورزش مسجدسلیمان ادامه دارد: مردان کاراته کا تیم نفت مسجدسلیمان قهرمان استان خوزستان شدند

  • کد خبر : 2161
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به دنبال کسب موفقیت های پی در پی ومتوالی تیم های ورزشی نفت مسجدسلیمان در عرصه ورزش، این بار نیز خبر رسید که تیم کاراته مردان نفت مسجدسلیمان قهرمان مسابقات استان خوزستان شد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به دنبال کسب موفقیت های پی در پی ومتوالی تیم های ورزشی نفت مسجدسلیمان در عرصه ورزش، این بار نیز خبر رسید که تیم کاراته مردان نفت مسجدسلیمان قهرمان مسابقات استان خوزستان شد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، تیم کاراته مردان این شرکت توانست ضمن حضور در رقابتهای قهرمانی استان خوزستان جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را نیز کسب نماید.

این مسابقات با حضور 18 تیم از شهرهای استان خوزستان در سبک کاراته کیوکوشین ماتسو شیما و به میزبانی شهر اهواز برگزار شد.

در این رقابتها تیم نفت مسجدسلیمان با 49  امتیاز و نفت اهواز با 40 امتیاز  به عنوان اول و دومی مسابقات دست یافتند ضمن آنکه  هیأت کاراته اهواز و هیأت کاراته حمیدیه با 14 امتیاز به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ 14 و 15 شهریور در استان فارس و شهر شیراز برگزار می شود را بدست آورد.

بهرام آذرپیکان استاد برجسته کاراته استان خوزستان و دارنده کمربند مشکی دان 6 که کسب چندین عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف استانی و کشوری را در پرونده دارد  هدایت کاراته کاهای تیم نفت را برعهده داشت.

پیش از این و طی روزهای گذشته تیم وزنه برداری فرزندان کارکنان و تیم کاراته بانوان نفت مسجدسلیمان به ترتیب در مسابقات لیگ وزنه برداری مناطق نفتخیز جنوب و مسابقات قهرمانی استان خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.