• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

به مناسبت هفته هلال احمر:
تشريح برنامه های انجام شده توسط جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان+ تصاوير

  • کد خبر : 21587
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته هلال احمر برنامه های مختلفی در جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان برگزار شد. به گطزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فریدون رفیعی رئیس جمعیت مسجدسلیمان ضمن تبریک  به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر اظهار کرد:به تمامی  امدادگران، جوانان،داوطلبان و کارکنان این نهاد مردمی تبریک می‌گویم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته هلال احمر برنامه های مختلفی در جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان برگزار شد. به گطزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فریدون رفیعی رئیس جمعیت مسجدسلیمان ضمن تبریک  به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر اظهار کرد:به تمامی  امدادگران، جوانان،داوطلبان و کارکنان این نهاد مردمی تبریک می‌گویم و امیدوارم این ایام فرصتی باشد برای نشان دادن و ترویج خدمات داوطلبانه هلال احمر به مردم و مسئولان و نیز فرصتی برای قدردانی از زحمات تمامی اعضای جمعیت که به خوبی و شایستگی در راه اهداف والای این نهاد گام بر می دارند.

رفیعی در ادامه برنامه تقدیر و تشکر از اعضای جمعیت هلال احمر با حضور دو نفر از اعضاي شوراي شهر يعني آقايان  حاتمی و حاجت پور، غبار رویی قبور شهدای شهرستان هفته هلال احمر، عیادت از خانواده مرحوم مولایی در منطقه شهید اسفندیار موسوی (سرکوره ها) که اعضای بدن فرزند خود را اهدا نموده بودند، رفيعي همچنين اجرای برنامه های مختلف دیگری از جمله برگزاری ایستگاه صلواتی و عیادت اعضای جمعیت از افراد حاضر در بهزیستی خبر داد. وي در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مهندس حاتمی و حاجت پور ریاست و عضو محترم شورای اسلامی شهرستان و تمامی امدادگران ،اعضای جوانان و پرسنل جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان و تبریک مجدد گفت: برای همه ی عزیزان  سلامتی و توفیق همیشگی از خداوند متعال را خواستارم.

43 2

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.