• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

به همت بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان
مراسم یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با حضور خانواده شهید احمدی روشن برگزار شد +تصاوير

  • کد خبر : 21350
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با حضور خانواده شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای کشورمان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. مصطفی روزبهی مسول حوزه بسیج دانشجویی مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: این برنامه به عنوان سومین یادواره شهدای دانشجو بود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم یادواره شهدای دانشجو دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با حضور خانواده شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای کشورمان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد. مصطفی روزبهی مسول حوزه بسیج دانشجویی مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: این برنامه به عنوان سومین یادواره شهدای دانشجو بود که با حضور پدر دانشمند هسته ای شهید مصطفی احمدی روشن، علي عسكر ظاهري نماينده منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي، مسولین سپاه شهرستان و …. برگزار شد. وي ادامه داد: در این برنامه ابتدا دكتر شهبازي ریاست دانشگاه آزاد روز معلم را که به نام متفکر بزرگ جهان اسلام و نظریه پرداز بزرگ انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده است را تبریک و از حرکت ارزشمند حوزه بسیج دانشجویی در برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر نمودند. شهبازي در ارتباط با تروز شهيد احمدي روشن گفتند: دلیل این که دشمنان کوردل ما تصمیم به ترور شهید احمدی روشن گرفتند، ناامیدی آن ها از تسلیم شدن ایشان در برابر دشمنان ایران و اسلام بود.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام قندعلی رییس سازمان تبلیغات مسجدسلیمان در سخناني ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی و۱۲شهید دانشجوی شهرستان مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: شهداء در عمل به فرامین دینی همواره پیشتاز بودند و بر همین اساس مدال افتخار شهادت نصیب شان شد. وی با تقدیر از عوامل اجرایی یادواره شهدای دانشجو، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان و واحد بسیج دانشجویی این مرکز علمی افزود:  یادواره های شهدا فرصتی مناسب برای بازخوانی زندگی نامه و سیره شهدای عزیز است به خصوص برای نسل های دوم وسوم انقلاب اینگونه محافل معنوی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. قندعلی با اشاره به برخی از خصوصیات شهید مصطفی احمدی روشن افزود: شهید احمدی روشن به فرموده رهبرمعظم انقلاب در جبهه فن آوری علمی آبروی نظام را خرید وتهمت هایی که عده ای مبنی بر بسته بودن راه علم به انقلاب زده بودند را نقش بر آب کرد. وی افزود:شهید احمدی روشن به طبقه بندی شهداء بسیار حساس بود و همواره نهی میکرد ،این نشان از اوج بریدن از تعلقات دنیوی وخصوصیات ممتاز شهیدانمان است. وی تصریح کرد:خوشرویی، متانت، علاقه مندی به فعالیت های مذهبی از جمله راه اندازی بنیاد نهج البلاغه در دانشگاه صنعتی شریف نشان از اوج دلدادگی شهید به فعالیت های دینی وعمق نگرش این دانشمند بسیجی شهید به مقوله دین مداری وخدا باوری بود.

حجت الاسلام قندعلی شادی دستگاه های اطلاعاتی رژیم خبیث اسراییل و عوامل سیا و موساد از شهادت این دانشمند هسته ای نشان از اهمیت فوق العاده کار این مرد الهی در صنعت هسته ای بود که بحمدالله علم این شهید وشهدای هسته بر زمین نماند وبعد از شهادتش ۳۰۰نفر از دانشجویان با تغییر رشته راه نورانی این شهید را ادامه دادند.

در ادامه مهمان ویژه برنامه رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن ضمن تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی و دانشگاه آزاد مسجدسلیمان بیان داشتند: دانشجویان و دانشگاهیان چشم بینای جامعه هستند و باید با شجاعت کامل در برابر کارهای ضد فرهنگی و ضد ارزش های انقلاب بایستند و مقابله کنند، ایشان رابطه با آمریکا و برجام را ناموفق دانستند و ضمن تشکر از مجموعه وزارت خارجه یادآور شد: طرف مقابل ما شیطان بزرگی ست که قابل اعتماد نبوده و روز به روز در صدد فتنه انگیزی در منطقه نسبت به کشور ایران اسلامی است. ایشان در ادامه فرمودند: مگر برجام برای رشد اقتصادی و شکم پر کردن ملت نبود پس کجا شکم مردم را پر کردند کجا اقتصاد ما رو به پیشرفت است. ایشان بیان داشتند که برخی مسولین ما الان از خواب بیدار شده اند و می گویند آمریکا به تعهدات خود عمل نمی کند، یکی نیست به آقایان بگوید که مگر خواب بودید که حضرت امام خامنه ای چندین بار در سخنان خود نسبت به مذاکره فرمودند: مذاکره را با آمریکا انجام دهید ولی بدانید که آمریکا پایبند به قانون نخواهد بود و تعهدی نسبت به شما نخواهد داشت.

ایشان در ادامه از جوانان دانشجو خواستند نسبت به کارهای صورت گرفته تحقیق و تفکر کنید و راه درست را بیابید و مطمین باشید که آمریکا به دنبال هسته ای ما نیست و نخواهد بود، آمریکا همانند کشور لیبی می خواهد اول هسته ای را بگیرد و بعد موشکی را و بعد حقوق بشر را ….و بعد اختلاف انگیزی و چند دسته ای و اختلاف در بین احزاب و اقوام کشور عزیزمان ایران بیندازد…

لازم به ذكر است پدر شهید احمدي روشن با حضور در گلزار شهدای گمنام و یادمان شهید بهنام محمدی پس از زیارت قبر این شهدای عزیز و گرانقدر از اولین چاه نفت خاورمیانه نيز بازديد نمودند.

4 copy6 copy3 copy2 copyIMG_0254 copy1 copyIMG_0259 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. عجب عکسهایی
    دستش دردنکنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.