• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

امام جمعه موقت مسجدسليمان: ميل به گناه ناسپاسي از نعمت هاست

  • کد خبر : 2127
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

گناه مانع استجابت دعا مي شود و زندگي انسان را تيره و تار و باعث بدبختي انسان مي شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: حجت السلام والمسلمين سجاد منش امام جمعه موقت مسجدسليمان در خطبه هاي مورخه:1/6/1392 عنوان داشتند: در آيات و روايات آمده است كه گناه باعث مي شود كه لذت واقعي ارتباط […]

گناه مانع استجابت دعا مي شود و زندگي انسان را تيره و تار و باعث بدبختي انسان مي شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: حجت السلام والمسلمين سجاد منش امام جمعه موقت مسجدسليمان در خطبه هاي مورخه:1/6/1392 عنوان داشتند: در آيات و روايات آمده است كه گناه باعث مي شود كه لذت واقعي ارتباط با خداوند از انسان گرفته شود و با كسالت به سوي دعا و نماز برود. گناهان خوبي ها را از بين مي برد و باعث فراموشي و محروميت از رزق و روزي مي شود.

وي ادامه داد: گناهان جديد باعث بلاهاي جديد مي شود و مرگ زود رس مي آورد و عذاب خدا نازل مي شود. گناه مانع استجابت دعا مي شود و زندگي انسان را تيره و تار و باعث بدبختي انسان مي شود.

قرآن در همين امر مي فرمايد: مسبب هر بدبختي كه به شما مي رسد باعث آن خودتان هستيد. حاج آقا سجادمنش ادامه دادند: اگر از گناه دوري كنيم بركات خدا بر ما نازل مي شود و اگر به خداوند اعتقاد داشته باشيم خيلي از مشكلات ما برطرف مي شود.

امام جمعه موقت مسجدسليمان در ادامه با گرامي داشت هفته دولت و 8 شهريور ماه سالگرد شهادت دو تن از ياران صديق انقلاب شهيد رجائي و شهيد باهنر عنوان داشتند كه. رهبري معظم در ديدار با اعضاء دولت يازدهم فرمودند: توجه به آرمان هاي انقلاب و مبارزه با فساد مالي بايد در اولويت كارهاي دولت جديد باشد. وي گفت: از مهم ترين كارهاي دولت پاكسازي خود دولت است از بالا تا پائين و مشكلاتي كه در ادارات و… است بايد برطرف و برچيده شود كه البته كارسختي است. رهبري درادامه فرمودند: مسائل اقتصادي از وظايف مهم دولت است ولي از فرهنگ جامعه و مردم غافل نشويد.

حاج آقا سجادمنش در ادامه با اشاره به مناسبت سالگشت وفات حضرت عبدالعظيم حسني (ع) گفت: آن حضرت از ياران ائمه اطهار(ع) و يك راوي بزرگ بود و روايت است كه زيارت قبر عبدالعظيم حسني(ع) ثواب زيارت كربلا را دارد. امام جمعه موقت مسجدسليمان در پايان خطبه ها با گرامي داشت سالروز تولد شيخ ابوعلي سينا و روز پزشك عنوان داشتند: سالروز تولد ابو علي سينا و روز پزشك را به همه جامعه پزشكان كه براي سلامت جامعه و مردم زحمت مي كشند تبريك گفته و به آن هاخسته نباشيد مي گويم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.