• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

يادداشت انجمن غیر دولتی بهداشت پایدار در ارتباط با بهداشت و درمان نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 21255
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

انجمن غیر دولتی بهداشت پایدارمسجدسليمان در يادداشتي نوشته است: به یاد ایام تنهایی شهرمان معنای فقر بهداشتی را بهتر فهمیدیم و دریافتیم که شهر بدون مردان بزرگ فقیر است و ناتوان و عاجز، بعضی از مدیران در میان کارکنان و مردمند ولی تنهایند، در جمع اند اما احساس غریبی می کنند. نه خود دستی برای […]

انجمن غیر دولتی بهداشت پایدارمسجدسليمان در يادداشتي نوشته است: به یاد ایام تنهایی شهرمان معنای فقر بهداشتی را بهتر فهمیدیم و دریافتیم که شهر بدون مردان بزرگ فقیر است و ناتوان و عاجز، بعضی از مدیران در میان کارکنان و مردمند ولی تنهایند، در جمع اند اما احساس غریبی می کنند. نه خود دستی برای کار و دوستی پیش می آورند نه به گونه ای هستند که دیگران دست همکاری و دوستی به طرف ان ها دراز نمایند.

قطره دریاست اگر با دریاست                        ورنه قطره قطره و دریا دریاست

سلامت به عنوان یکی از نیازهای اساسی در توسعه پایدار نقش حیاتی دارد. جامعه ای پر نشاط و سالم امری ضروری است. خوشبختانه با ابلاغ و تدبیر جناب مهندس زنگنه وزیر محترم نفت و انتخاب دکتر حبیب الله سمیع که خود از پزشکان حاذق و خوش نام و از مدیران لایق بهداشت کشورمان می باشند به عنوان مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انتخاب گرديد.

دکتر سمیع با بهره گیری و میدان دادن به مدیران جوان و رصد به موقع و به جای دکتر طالع انها را در راستای اجرای اهداف بلند بهداشتی وزارت نفت برگزید و بدون تعارف با آن ها رفتار نمود. خوشبختانه در مسجدسليمان نيز مدیری توانا به نام دکتر منصور فولادی روانه شهرمان شد. وی که قبلاً امتحانش را در بهداشت منطقه گچساران به خوبی پس داده بود این بار هم آستین ها را بالا زد و شروع به کار نمود .

دکتر منصور فولادی بی محابا کار می کند، تحمل انتقاد را دارد، از تلاش ها قدردانی می کند بعضی از اختیارات را طبق قانون تفویض می کند ، نظام پاداش و تنبیه را به خوبی در نظر دارد، ارزیابی مستمر بر روی نیروها دارد ….

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت جهت خدمت رسانی به کارکنان و خانواده های عزیزشان چه در مناطق عملیاتی و چه در شهرهای بزرگ و کوچک از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری گسترده و پیشرفته ای برخوردار بوده و همواره تلاش داشته تا با ارائه راهکار های نوین  توسط مدیران خلاق و جوانی چون دکتر فولادی سطح کمی و کیفی خدمات رسانی دراین بخش را ارتقا دهد

ما مردم حق شناس مسجدسلیمان هیچوقت فراموش نخواهیم کرد که چطور زنده یاد دکتر نهاوندی (چشم پزشک)عمر و جوانی و علم و مال خود را هزینه این شهر نمود و بیش از 75سال به این شهرخدمت نمود .

f13941318b6548c

ما مردم این شهر هیچوقت فراموش نخواهیم کرد که جناب دکتر حبیب الله سمیع مدیر عامل محترم سازمان بهداری و بهداشت صنعت نفت با حمایت های همه جانبه از تعطیلی بیمارستان نفت مسجدسلیمان جلوگیری نمود .

ما مردم این شهر هیچوقت یادمان نخواهد رفت که جناب دکتر منصور فولادی با درایت و تیزهوشی مقدمات احیا ء دوباره بیمارستان نفت مسجدسلیمان را کلید زد و در کالبد بی روح آن روح زندگی دمید. هیچ وقت زحمات نمایندگان شهرمان آقایان دکتر رضایی و دکتر جلیلی را در این راستا فراموش نخواهیم کرد .

هیچوقت زحمات پرسنل زحمتکش ( کادر درمان و غیر درمان )بیمارستان شهرمان را فراموش نخواهیم کرد . در خاتمه به گفته رهبر عزیزمان : اگرچنانچه  اقدام و عمل به صورت برنامه ریزی شده و درست انجام گیرد ما در پایان این سال آثار و مشانه های آن را مشاهده  خواهیم کرد .

مطمئن هستیم که با سخت کوشی های جناب دکتر منصور فولادی و پرسنل محترمش و حمایت های بی دریغ جناب دکتر سمیع ،فرماندار محترم،نماینده محترم و امام جمعه شریف شاهد شکوفایی بهتر و بیشتر بیمارستان نفت مسجدسلیمان که می رفت تا به خرابه ای تبدیل شود باشیم .

انجمن غیر دولتی بهداشت پایدارمسجدسليمان

Ghashgha-20

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. الحق و الانصاف دكتر فولادي اميددوباره اي به پرسنل بيمارستان نفت خصوصا پرسنل غيررسمي كه ديگه به خاطره زمزمه هاي بسته شدن بيمارستان  نااميد به خاطره از دست دادن كارشون بودن ،داد…واقعا از دكتر فولادي كمال تشكر را داريم

  2. درود بر دکتر فولادی که هم مدیری توانا و هم پزشکی حاذق است . کمک به پرسنل و حمایت های ایشان از نیرو های کاربلد و برخورد با افراد کم کار از ایشان اسطوره  ساخته است .
    امیدواریم که همیشه موفق باشد و بداند که مردم خوب مسجدسلیمان هیچوقت خوبی ها را فراموش نخواهند کرد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.