• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

صفی اله هزاریان:
هیچ گونه حمایتی از دو کاندیداي مسجدسلیمان نخواهم داشت/ هر گونه شایعه در مورد حمایت و جانبداری از کاندیداي خاصي را به شدت تکذیب می کنم

  • کد خبر : 21245
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر صفی اله هزاریان كانديدايي كه در دور اول بيشترين آراء منطقه لالي را كسب كرد در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: در دور دوم انتخابات هیچ گونه حمایتی از دو کاندیداي مسجدسلیمان نخواهم داشت چرا كه اهداف، برنامه ها و تفکرات اینجانب به هیچ کدام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر صفی اله هزاریان كانديدايي كه در دور اول بيشترين آراء منطقه لالي را كسب كرد در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهار داشت: در دور دوم انتخابات هیچ گونه حمایتی از دو کاندیداي مسجدسلیمان نخواهم داشت چرا كه اهداف، برنامه ها و تفکرات اینجانب به هیچ کدام از دو کاندید حوزه انتخابیه نزدیک نیست. وي ادامه داد: از همه كساني که در انتخابات 7 اسفند شرکت کردند و اینجانب را مورد لطف قرار دادند و با حضور در عرصه تعیین سرنوشت حماسه ای از جنس اتحاد و همدلی را رقم زدند تشکر می کنم. هزاريان ادامه داد: این انتخابات است که موجب تقویت نظام و قدرت آن می گردد و به نوعی می توان گفت مردم جشن انتخابات می گیرند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که سال 94 را سال اتحاد و همدلی نامیدند مردم به این نامگذاری جامعه عمل پوشاندند.

صفي الله هزاريان ضمن تبریک سال 95 که سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد گفت: این سال نقشه راه دولت، مردم، و دستگاههای اجرایی و حکومتی و دیگر قوای کشور است تا پاشنه های آشیل اقتصاد کشور به نقاط قوت تبدیل شده و با تبدیل تهدیدها به فرصت ایران را به جایگاه نخست منطقه نزدیک تر سازد. اگر چه ما نتوانستیم در عرصه سیاست پیروز میدان باشیم ولی قطعاً ذهن های آگاه و قلب های پاک گواهی خواهند داد که ما و شما پیروز اخلاق و جوانمردی بوده ایم. دكتر هزاريان ادامه داد: از ابتدای کار انتخاباتی شعار من این بود توکل بر خدا، رعایت قانون،رعایت اخلاق و با توکل برخدا و رسالتی که به عنوان یک معلم داشتم که در راه اخلاق و صداقت گام بردارم و خداوند هم چنین خواست که حاصل کار ما در انتخابات اتحاد و همدلی بود هر چند بداخلاقی هایی صورت گرفت که هواداران را به آرامش دعوت کردم چرا كه معتقدم بر اساس اعتقاد ما برادری بالاتر از نمایندگی است.

وي در ارتباط با عكس انتخاباتي ايشان و نماد بشکه نفت نيز گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری” همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.

انتخابات یکی از راه ها ی تجلی افکار عمومی است که از یک سو موجب پیدایش رفتار انتخاباتی و از سوی دیگر جامعه پذیری سیاسی افراد می شود. جامعه پذیری که در آن انسان ها با سیستم سیاسی کشور در نظام اجتماعی آشنا می شوند. حضور اینجانب در انتخابات با نماد بشکه نفت که در حقیقت بشکه نفت شناسنامه مسجدسلیمان است،ترکیب از سه رنگ مختلف بر روی بشکه و نام mis درج شده است رنگ مشکی نمادی از نفت و رنگ زرد نمادی از گاز و رنگ آبی نمادی از منابع آبی منطقه است. از نظر روانشناسی تفسیر رنگ های بشکه نفت می تواند چنین باشد: رنگ آبی یعنی آرامش و شکوفایی آیا استعدادهای منطقه شکوفا شده است؟

رنگ زرد نماد افسردگی و پژمردگی است که امیدواریم از فقر و بیکاری رنگ چهره های مان زرد نشود.

رنگ مشکی یعنی غم و اندوه که با ارائه راهکارها و برنامه های فرهنگی و اقتصادی شاهد معضلاتي همچون اعتیاد، خودکشی، ناهنجاری های اجتماعی نباشیم.

هزاريان در بخشي ديگري از سخنان خود گفت: هر نماينده اي كه به مجلس راه يابد مهم ترین برنامه اش بايد عدالت و مشارکت تمام شهروندان و اقوام با استفاده و ایجاد انگیزه در بکارگیری با عملکرد ها فعالیت ها و استعدادها را شامل شود او بايد به همه مردم یکسان توجه کند همراه با وضع قوانین که در بر گیرنده برنامه های کلان کشور باشد. همچین یکسری شرایط همچون خداترسي، مومن، انقلابی و پایبند به ارزش های انقلاب و رهبری را داشته باشد…

هزاريان گفت: برای حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل باید از لحاظ فرهنگی و روانشناسی و آسیب های اجتماعی محرومیت، کارهای بیشتری لحاظ شود اگر فرهنگ درست شود اقتصاد و سیاست هم درست می شود.

در بحث مسایل فرهنگی می توان از اساتید، نخبگان، ائمه جمعه و جماعات و معلمان استفاده کرد. نقش آفرینی روحانیت در ایران اسلامی از دیرباز تاکتون در جهت اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و ظلم ستیزی مهم و ارزشمند است و در حل مشکلات فرهنگی و محرومیت های منطقه می تواند صدای رسای محرومان باشد و اما معلمان که به عنوان فرهنگ سازان کشور می باشند. چرا كه انسان ها سرمایه های یک کشور محسوب می شوند و معلم تولید کننده این سرمایه است. صفي الله هزاريان در پايان سخنان خود روز معلم را به تمام معلمان به عنوان انسان سازان و تولید کنندگان سرمایه تبریک گفت.1125IMG_01111

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.