• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

تيم وزنه برداري جوانان مسجدسليمان قهرمان خوزستان شد.

  • کد خبر : 2109
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۸:۰۹

در اين مسابقات تيم وزنه برداري شهداي مسجدسليمان با كسب مقام نخست در پنچ وزن با اقتدار به مقام قهرماني رسيد. تيم ملي حفاري با كسب دو مقام نخست در مكان دوم و تيم وزنه برداري آبادان با كسب يك مقام نخست در جايگاه سوم قرار گرفت. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: در هفته […]

در اين مسابقات تيم وزنه برداري شهداي مسجدسليمان با كسب مقام نخست در پنچ وزن با اقتدار به مقام قهرماني رسيد. تيم ملي حفاري با كسب دو مقام نخست در مكان دوم و تيم وزنه برداري آبادان با كسب يك مقام نخست در جايگاه سوم قرار گرفت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/عزت الله قاسمي: در هفته دولت و با گرامي داشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي مان مسابقات وزنه برداري قهرماني جوانان استان خوزستان با شركت ده تيم از شهرهاي استان خوزستان در سالن ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان مسجدسليمان برگزارگرديد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مسابقات تيم وزنه برداري شهداي مسجدسليمان با كسب مقام نخست در پنچ وزن با اقتدار به مقام قهرماني رسيد. تيم ملي حفاري با كسب دو مقام نخست در مكان دوم و تيم وزنه برداري آبادان با كسب يك مقام نخست در جايگاه سوم قرار گرفت.

1-  تيم وزنه برداري شهداي مسجدسليمان 617 امتياز

2-   تيم وزنه برداري ملي حفاري 605 امتياز

3-  تيم وزنه برداري آبادان 420 امتياز

نفرات اول هشت وزن اين مسابقات

1- دروزن 56 كيلو ميلاد داودي ازمسجدسليمان

2- وزن 62 كيلو سجاد محمودي ازمسجدسليمان

3- وزن 69 كيلو از ملي حفاري

4- وزن77 كيلوابراهيم ورناصري از مسجدسليمان

5- وزن85كيلو موسوي از آبادان

6-  وزن94 كيلو دهدار از ملي حفاري

7- وزن 105 كيلو احسان جليلي از مسجدسليمان

8- وزن 105+كيلو اهورا جهانگيري ازمسجدسليمان

محمد زمان مهمدي رئيس هيئت وزنه برداري استان خوزستان عنوان داشتند كه نفرات اول هشت وزن اين مسابقات تيم وزنه برداري استان را در مسابقات قهرماني كشور تشكيل خواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مسجدسلیمان 5 خوزستان 3…..!!!!!!!!!!!!!!!!!

    در مسابقات قهرمانی استان خوزستان و انتخابی افراد برتر برای مسابقات کشور که به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان مورخ 1/6/1392 برگزار شد…تیم قدرتمند مسجدسلیمان با مربیگری امیرحسین شهبازی قهرمان اسبق آسیا و کمک های بی دریغ غلامرضا سیاهپور رییس هیات وزنه برداری مسجد سلیمان بعد از 4 سال توانست باز هم قهرمانی استان را از آن خود کند و روند رو به رشد خود را از نو دوباره پی بگیرد…..لازم به ذکر هست که در این دوره از مسابقات تیم هیآت وزنه برداری مسجدسلیمان بدون حمایت هیچ ارگانی و با کمترین امکانات در این دوره پای به میدان مسابقه گذاشت که رقیبانی همچون تیم های نفت اهواز…ملی حفاری اهواز…پالایش و پخش آبادان…نفت امیدیه….از حمایت های مالی گسترده ای بهره مند بودند اما وزنه برداران مسجدسلیمانی با کمترین امکانات و دستان خالی و با غیرت و تعصب از نام شهرشان دفاع کردند و در مقابل پولاد های سر سر خم ننمودند و سکوهای نخست را از آن خود کردند…..در این دوره از مسابقات تیم های ملی حفاری اهواز و تیم پالایش و پخش آبادان به ترتیب دوم و سوم شدند….

    و از 8 وزن 5 مقام اولی را مسجدسلیمانی ها کسب نمودند….و امیرحسین شهبازی مربی مسجدسلیمان برای مربیگری مسابقات کشوری انتخاب گردید…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.