• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

داريوش يزدي: در حال مذاكره با چند بازيكن ليگ برتري هستيم

  • کد خبر : 2106
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۱۱

از بازیکنانی که تاکنون جذب کرده ایم راضی هستیم. تقریبا از لیستی که به باشگاه داده ایم، 50 درصد بازیکنان جذب شده اند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- داریوش یزدی اظهار کرد: هم اکنون در مرحله آماده سازی و فاز دوم تمرینات هستیم و امیدوارم برنامه ریزی هایی را که انجام داده ایم، عملی شوند و […]

از بازیکنانی که تاکنون جذب کرده ایم راضی هستیم. تقریبا از لیستی که به باشگاه داده ایم، 50 درصد بازیکنان جذب شده اند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- داریوش یزدی اظهار کرد: هم اکنون در مرحله آماده سازی و فاز دوم تمرینات هستیم و امیدوارم برنامه ریزی هایی را که انجام داده ایم، عملی شوند و با آمادگی کامل، 24 شهریور ماه يك بازی تدارکاتی با پیکان تهران برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به جذب محمد کوتی، بازیکن فصل گذشته تیم فولاد یزد بیان کرد: قرار است با سه بازیکن دیگر که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند، مذاکره کنیم که نتیجه آن طی یکی دو روز آینده مشخص می شود.

یزدی در ادامه اظهار کرد: از بازیکنانی که تاکنون جذب کرده ایم راضی هستیم. تقریبا از لیستی که به باشگاه داده ایم، 50 درصد بازیکنان جذب شده اند. البته ما اولویت های دوم و سوم خود را هم به باشگاه اعلام کرده ایم. در مجموع توانسته ایم نفراتی را که کیفیت های مناسب را دارا و با شرایط ما هم خوانی دارند جذب کنیم. يزدي در پايان سخنان خود گفت: امیدوار هستم توانایی بازیکنان جدید، به کیفیت کار که هدف اول ما در مسابقات لیگ یک است، کمک کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.