• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

در گفتگو با فرمانده انتظامي مسجدسليمان:
پليس مسجدسليمان از اقدامات سال قبل تا برنامه هاي سال جاري

  • کد خبر : 21045
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: فرمانده انتظامي مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با نگاهي گذرا به اقدامات سال قبل و برنامه هاي پيش رو در سال جاري اظهار داشت: مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان در سال قبل اقدامات موثري در برقراري امنيت مردم داشته و در سال جاري نيز برنامه كاري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: فرمانده انتظامي مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با نگاهي گذرا به اقدامات سال قبل و برنامه هاي پيش رو در سال جاري اظهار داشت: مجموعه فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان در سال قبل اقدامات موثري در برقراري امنيت مردم داشته و در سال جاري نيز برنامه كاري مشخصي خواهد داشت.

سرهنگ كارآگاه علي حسيني افزود: اين فرماندهي در كليه فعاليت هاي اجتماعي، فرهنگي، مذهبي و بالاخص برنامه هاي مؤثر در پيشگيري از جرم و نيز تأمين امنيت مناسبت هايي همچون ايام نوروز، ماه مبارك رمضان، محرم و صفر، مسابقات فوتبال، بازگشايي مدارس و امنيت دانش آموزان، امنيت انتخابات و… در سال اخير حضور پر رنگ داشته و نشان داد اهميت ويژه اي براي امنيت مردم عزيز قائل است. وي ادامه داد: تماس هاي مردمي با مركز فوريت هاي پليس و روند رو به رشد آن نشان از حس اعتماد مردم به پليس است كه اين امر براي ما بسيار حائز اهميت است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اقدامات خوب و مؤثر حضور پليس در بين مردم، ادارات، صنوف و آموزش چهره به چهره آن ها گفت: آموزش مردمي و آشنايي آن ها با رعايت اصول پيشگيرانه از جرائم و آسيب هاي اجتماعي از اقدامات وسيع اين مجموعه در سال قبل بوده است. سرهنگ حسيني با نگاهي اجمالي به تلاش كاركنان در ايام انتخابات، چهارشنبه آخر سال و عيد نوروز سال جاري ادامه داد: عمليات پليس متنوع و جاري است و مي توان نتيجه آن را در احساس امنيت و رضايت مردم بالاخص در عيد امسال مشاهده كرد. روزهايي كه با حضور چشمگير و سبز همكاران و استقرار ايستگاههاي پليس حتي يك مورد سرقت از ميمانان نوروزي نداشته و علاوه بر آن شاهد كاهش 36 درصدي سرقت هاي اماكن خصوصي، 57 درصدي قاپ زني، 75 درصدي كش و روزني، 34 درصدي احشام و 92 درصدي سرقت خودرو و نيز كاهش 100 درصدي تصادفات فوتي بوده ايم.

وي افزود: در سال قبل موفق به انهدام باندهاي سرقت موتور سيكلت، منزل، احشام و دستگيري سارقين حرفه اي، چند نفر از قاتلين فراري و دستگيري جاعل، كلاهبردار و عامل اغفال خانواده ها با 38 سابقه كبفري و كشفيات چشمگير و تخريب جولانگاه مجرمين گرديديم كه اين امر مرهون تلاش مامورين و دعاي خير مردم است.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان در پايان به برخي برنامه هاي سال جاري اشاره و خاطرنشان ساخت: علاوه بر تداوم اقدامات موثر سال قبل، اجراي طرح هاي پاكسازي نقاط آلوده، طرح هاي پيشگيري از سرقت و تشديد مبارزه با سرقت، طرح هاي مبارزه با قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و… نگاه راهبردي به كنترل جرم و سهم بندي و فراخوان استعدادهاي دولتي و مردم نهاد خواهيم داشت و سعي داريم با روابط اجتماعي مفيد با سطوح مختلف اجتماع كنترل اجتماعي جرم را در دستور كار قرار دهيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با سلام وخسته نباشی خدمت پرسنل  محترم نیروی انتظامی وفرماندهی  محترم لطفاً سری هم به منطقه سرمسجد        بزنید که مواد فروشان روزانه یکی اضافه میشود در یک خانواده فقط 3نفر مواد فروش در 3 نقطه از محل هست بجز مابقی .با تشکر

  2. درود بر پرسنل ومسولین خدوم نیروی انتظامی مسجدسلیمان به پاس زحمات بی شائبه شان.

  3. محله نفتون همیشه درگیری ودعواست لطفا فرهنگ سازی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.