• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان مهم ترین محورهای کاری واحد مسجدسلیمان در سال جدید را تشريح كرد

  • کد خبر : 21033
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در اولین جلسه شورای اداری سال 1395 واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، رییس این واحد دانشگاهی، مهم ترین محورهای کاری واحد مسجدسلیمان را در سال جدید تشریح نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در اولین جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی در سال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در اولین جلسه شورای اداری سال 1395 واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، رییس این واحد دانشگاهی، مهم ترین محورهای کاری واحد مسجدسلیمان را در سال جدید تشریح نمود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، دکتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در اولین جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی در سال 95 که با حضور معاونین، مدیران و مسئولان این واحد برگزار شد ضمن تبریک سال جدید، گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده، امیدوارم بتوانیم در این مسیر گام‌های عملی مؤثری برداریم. وی در ادامه گفت: مهم ترین محورهای کاری در نظر گرفته برای سال 95 را می‌توان چنین بیان کرد:

  1. تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در واحد مسجدسلیمان که دبیر این ستاد معاونت اداری مالی واحد  و اعضاء آن، همه حاضران در این جلسه هستند که لازم است از پتانسیل اعضای هیأت علمی نیز استفاده شود. در این ستاد باید سعی شود علاوه بر ارایه برنامه‌های عملیاتی برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، برای شهرستان نیز برنامه‌های اجرایی تدوین شود.
  2. با هدف رضایت‌مندی مخاطبان  امسال را در این واحد دانشگاهی  به‌نام سال تکریم ارباب رجوع نام‌گذاری می‌کنیم. امیدوارم با تمام توان برای این هدف اقدامات لازم به‌عمل آید. تهیه و نصب تابلوهای راهنمای اتاق‌ها و مکان‌های واحد، نصب تابلو شناسایی پرسنل شاغل در هر اتاق، معرفی یک نفر به عنوان جانشنین برای پرسنلی که قصد مرخصی رفتن دارند، تهیه و نصب منشور اخلاقی دانشگاه، نصب یک صندوق انتقاد و پیشنهاد برای هر معاونت و بررسی مرتب موارد ذکر شده توسط معاون مربوطه و تغییر ساختاری اتاق شهریه به منظور رعایت حال دانشجویان، شفاف سازی شهریه و اطلاع رسانی به مخاطبان، زیبا سازیو نظم بخشی به فضای داخلی اتاق‌های اداری و… برخی از مواردی هستند که باید در سال 95 اجرایی شوند.
  3. توسعه کیفی دانشگاه به‌ویژه در زمینه تحصیلات تکمیلی. باید سعی شود به ازاء هر استادیار یک رشته تحصیلات تکمیلی داشته باشیم.
  4. پی‌گیری تصویب طرح‌های ماندگار فرهنگی که در سال قبل معرفی شده و ارایه طرح‌های جدید.
  5. اهتمام ویژه به کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای. از آن‌جا که اکثر درآمدهای غیر شهریه‌ای در سال گذشته مربوط به میزبانی از تیم‌های فوتبال لیگ برتر و دسته اول کشور بوده است انشاالله در سال جدید در حوزه‌های دیگر نیز طرح‌های درآمد زا اجرایی و درآمدهای حاصله  بیشتر به سمت جذب سود خالص باشند.
  6. معاون پژوهشی واحد برای سال 95 باید به‌صورت ویژه پی‌گیر راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف فنی، انسانی، فرهنگی و تجربی باشد.
  7. معاون آموزشی واحد باید برای ارتقاء درجه واحد به بسیار بزرگ برنامه‌ریزی نماید. در این خصوص به نظر می‌رسد می‌توان پی‌گیر راه‌اندازی یک دانشکده مستقل باشیم که باید شرایط بررسی و اقدام عاجل صورت گیرد.
  8. امسال باید نسبت به رعایت نظم و مقررات در دانشگاه  نسبت به سال‌های قبل اهتمام بیشتری داشته باشیم. یکی از موارد مد نظر در این خصوص حضور به موقع در محل کار است.
  9. معاونین و مدیران واحد حداکثر ظرف یک هفته بعد از این جلسه برنامه یک‌ساله حوزه کاری خود را تدوین و به دفتر رییس واحد ارایه نمایند.
  10. معاونین و مدیران واحد حداکثر تا قبل از اتمام فروردین ماه سال جاری با پرسنل زیر مجموعه حوزه  کاری خود با حضور اینجانب جلسه‌ای برگزار نمایند تا ضمن بیان مطالب مد نظر، تعامل چهره به چهره با همکاران صورت پذیرد. در ضمن شایسته است منبعد هر ماه یک‌بار این جلسات برگزار شود.
  11. در سال 95 امور مربوط به معارضین باید با جدیت پی‌گیری شود.
  12. با هدف تکریم ارباب رجوع در سال 95 دو میز خدمت در دو مکان مختلف واحد راه اندازی شود. لازم به ذکر است برای این منظور باید از نیروهای استفاده شود که علاوه بر دارا بودن روابط عمومی خوب، با حوزه‌های مختلف آشنا باشد تا بتواند به بهترین نحو در صورت نیاز نسبت به راهنمایی ارباب رجوع اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.