• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال 95

  • کد خبر : 21022
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، اعضاي شوراي آموزش و پرورش و… در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش گزارشی از مصوبات جلسه قبل ارائه نمود.وی در ادامه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، اعضاي شوراي آموزش و پرورش و… در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش گزارشی از مصوبات جلسه قبل ارائه نمود.وی در ادامه گفت امسال مانور بزرگ آموزشی را برای دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم داشتیم که دانش آموزان پسر در دبیرستان باقرالعلوم و دانش آموزان دختر در دبیرستان شاهد اطهر هستند.

در ادامه امامی معاونت آموزشی پیرامون کلاس های تقویتی و کنکوری و همچنین تلاش مجموعه ی آموزش و پرورش برای کاهش اضطراب و استرس دانش آموزان در ایام امتحانات مطالب مهمی را ارائه نمود. سپس عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش رو برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ارائه کرد.

در ادامه اين جلسه عليرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری منظم کلاس های تقویتی و کنکوری بیان کرد: برای این که در این مسیر پیشرفت بیشتری داشته باشیم باید اولیاء و خانواده ها وارد میدان شوند.

وی گفت: در خصوص کلاس های اوقات فراغت باید اطلاع رسانی دقیقی صورت گیرد و برنامه های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در ستاد مرکزی اوقات فراغت شهرستان نیز مطرح شود. وی خطاب به مسئولين شهر گفت: با همدلی و هماهنگی می توان خیلی از مشکلات شهرستان را حل کرد و ادامه داد: تا آنجا که در توان دارند از مجموعه ی آموزش و پرورش حمایت نمایند زیرا که پیشرفت و تعالی شهر در گرو اهمیت دادن به این مجموعه است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.