• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

كاهش 13 درصدي سرقت منزل در سال گذشته در مسجدسليمان

  • کد خبر : 20943
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از كاهش 13 درصدي سرقت منزل در سال گذشته در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: با برنامه ريزي انجام شده و تلاش مامورين، سرقت هاي منزل در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از كاهش 13 درصدي سرقت منزل در سال گذشته در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: با برنامه ريزي انجام شده و تلاش مامورين، سرقت هاي منزل در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال 93، 13 درصد كاهش داشته است. اين مقام مسئول افزود’: با برنامه ريزي انجام شده و اقدامات آموزشي چهره به چهره با مردم و نيز عمليات هاي اجرايي در راستاي شناسايي و كنترل سارقين منزل، بحمدالله شاهد كاهش 13 درصدي اين نوع سرقت در شهرستان بوده ايم. سرهنگ حسيني ادامه داد: با تمهيدات اتخاذ شده در خصوص برخورد با سارقين علاوه بر كاهش سرقت منزل شاهد كاهش 30 درصدي سرقت وسايل خودرو و 3 درصدي ساير سرقت ها نيز بوده ايم كه اين بيانگر همت مضاعف همكاران در پيشگيري از وقوع سرقت ها بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان در پايان خاطرنشان ساخت: از مهمترين دلايل كاهش سرقت، تعامل و همكاري خوب شهروندان با پليس و توجه به نكات هشدار دهنده پليس بوده است و شايسته است مردم عزيز ضمن توجه به آموزش هاي پليسي و جلوگيري از مهيا نمودن بستر سرقت براي سارقين، پليس خود باشند و هر نوع موارد مشكوك را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.