• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

مسجدسلیمان صاحب اداره میراث فرهنگی شد

  • کد خبر : 2094
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

شهرستان مسجدسلیمان دارای پیشینه تاریخی بسیار زیادی در استان خوزستان است و به این دلیل نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان به اداره ارتقا یافته است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: شهرستان مسجدسلیمان پس از سال‌ها صاحب اداره میراث فرهنگی شد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران […]

شهرستان مسجدسلیمان دارای پیشینه تاریخی بسیار زیادی در استان خوزستان است و به این دلیل نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان به اداره ارتقا یافته است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: شهرستان مسجدسلیمان پس از سال‌ها صاحب اداره میراث فرهنگی شد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، افشین حیدری اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان دارای پیشینه تاریخی بسیار زیادی در استان خوزستان است و به این دلیل نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان به اداره ارتقا یافته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی برای این ارتقای جایگاه پیگیری‌های زیادی انجام داده است و به این دلیل در اسرع وقت این ارتقای جایگاه در میراث فرهنگی مسجدسلیمان اجرایی می‌شود.

حیدری با اشاره به این که پیشینه تاریخی مسجدسلیمان تاثیر زیادی در فرهنگ و تمدن در خوزستان داشته است، افزود: وجود نفت در این شهرستان در معماری استان خوزستان و سراسر کشور تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و به این دلیل برای حفاظت از این داشته‌های تاریخی نمایندگی میراث فرهنگی در این شهرستان ارتقای جایگاه می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان مسجدسلیمان از نظر گردشگری می‌تواند در جایگاهی بهتر از شرایط کنونی قرار گیرد و به این دلیل می‌کوشیم تا این ارتقای جایگاه در بخش گردشگری این شهرستان نیز تاثیرات مثبتی ایجاد کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: تلاش داریم تا مناطق بکر و دست نخورده این شهرستان را از این شرایط خارج کرده و صنعت گردشگری را به دومین صنعت فعال مسجدسلیمان ارتقا دهیم.

حیدری گفت: برای بهبود وضعیت میراث فرهنگی در این شهرستان باید همه دستگاه‌ها به یاری میراث فرهنگی بیایند و در این زمینه از همه دستگاه‌های مرتبط یاری می‌طلبیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.