• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

وزير اطلاعات در جمع مردم مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا:
به عشایر بختیاری و لر افتخار مي كنيم/ همه مناطق لر نشین تاریخش مملو از مبارزاتی است که مردم غیور این سرزمین با استبداد انجام دادند/ سال گذشته دولت یکی از سخت ترین سال های مالی خود را پشت سر گذاشت/ شما از نعمت بزرگي برخوردار هستيد و آن نعمت وحدت و همدلی مسئولین 4 شهرستان است که دست در دست هم گذاشته ايد تا مشکلات کاهش پیدا کند + تصاوير

  • کد خبر : 20899
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  حجت الاسلام دكتر سيد محمود علوي روز سه شنبه در جمع مسئولان ، علما و قشرهاي مردم مسجدسليمان ، لالي و انديكا در مصلاي نماز جمعه مسجدسليمان افزود: برجام فشارها را از جمهوري اسلامي ايران برداشت و ايران هراسي را كه سال ها قدرت هاي جهاني روي آن كار كرده بودند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  حجت الاسلام دكتر سيد محمود علوي روز سه شنبه در جمع مسئولان ، علما و قشرهاي مردم مسجدسليمان ، لالي و انديكا در مصلاي نماز جمعه مسجدسليمان افزود: برجام فشارها را از جمهوري اسلامي ايران برداشت و ايران هراسي را كه سال ها قدرت هاي جهاني روي آن كار كرده بودند خنثي كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي گفت: هم اكنون با رفع محدوديت هاي مالي و اقتصادي، صادرات نفت ايران به دو ميليون بشكه در روز رسيده در حالي كه پيش از توافق هسته اي صادرات نفت تا 800 هزار بشكه در روز رسيده بود و قدرت هاي جهاني قصد داشتند تا صادرات نفت كشورمان را با تداوم فشارها و محدوديت ها به 400 هزار و سپس به صفر برسانند. وزير اطلاعات افزود: اگر توافق هسته اي حاصل نمي شد صادرات نفت خام ايران بطور قطع متوقف مي شد و فشارها نيز شديدتر مي شد. وي گفت: برخي گشايش ها در خصوص رفع تحريم ها زمان بر است ولي با اين حال مسئولان كشور تا تحقق كامل تعهدات طرف مقابل همه تلاش خود را صرف خواهند كرد.

حجت الاسلام والمسلمين علوي افزود: سال 1394 سال بسيار سختي به لحاظ مالي و محدوديت ها بود ولي به لطف الهي و تدبير دولت اين مشكلات به حداقل رسيد. وي اظهاركرد: دولت يكي از سال هاي بسيار سخت را پشت سر گذاشت و با همه محدوديت ها حقوق كاركنان دولت را پرداخت كرد.

وي گفت: با وجود توطئه ها ، مشكلات و فشارهاي ناشي از تحريم هاي ظالمانه، دولت همه تلاش خود را براي رفع مشكلات بكار بست هر چند آنطور كه شايسته اين ملت بزرگ بود اهداف مورد نظر محقق نشد و خدمت بيشتر توسط دولت سلب شد. وی ادامه داد : شما عشایر بختیاری و لر در انقلاب اسلامی فداکاری خود را در راه اهل بیت و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به اثبات رساندید . گوشه گوشه مناطق لر نشین ما  تاریخش مملو  از مبارزاتی است که مردم غیور این سرزمین با استبداد و استعمار انجام دادند . شخصیت هایی مانند  شیر علیمردان و بی بی مریم گواهان مبارزه بی امان غیور مردان این سرزمین با استبداد و استعمار  هستند .

وزیر اطلاعات دولت یازدهم اظهار داشت : انقلاب اسلامی ما در طول این  سالها منشا خدمات زیادی  بوده اما هیمشه توطئه های دشمنان که برای این نظام مشکلاتی ایجاد کرده انقلاب را از انجام  آن خدمتی که  مد نظر داشته  باز داشته است , در سالهای تحریم  جمهوری اسلامی علاقه مند بود خیلی خدمت ها به مردم انجام شود اما فشارهای دوران تحریم این امکان را از نظام سلب کرد .

وی ادامه داد : در سال گذشته دولت یکی از سخت ترین و دشوارترین سال های مالی خود را پشت سر گذاشت و در پایان سال با کمبود بودجه برای پرداخت حقوق کارکنان دولت  مواجه بود  . امسال به لطف خدا و تدبیر دولت که دوران تحریم ها سپری شد در عرصه های مختلف گشایش هایی بوجود آمده است .

وزير اطلاعات با تبيين نقش امنيت و آرامش در جامعه و آثار مترتب بر معيشت مردم گفت: در حالي كه بسياري از كشورهاي اطراف ما و حتي كشورهاي اروپايي با چالش امنيتي رو به رو هستند كشور ما در بالاترين رتبه امنيت و آرامش قرار دارد و اين به بركت همدلي و مشاركت مردم و دستگاه هاي مسئول از جمله نيروي انتظامي، وزارت اطلاعات، ارتش ،سپاه ، بسيج و شوراي عالي امنيت ملي است. وي ادامه داد: بايد اين امنيت را قدر دانست و كمك كرد در كنار امنيت و نشاط مردم اقتصاد مقاومتي را در كشور عملياتي كرد تا آسيب پذيري كشور در جهات مختلف به حداقل خود برسد.

وزير اطلاعات گفت: مجموعه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان خدمتگزار در كنار مردم ، همه تلاش خود را براي تحقق اقتصاد مقاومتي به كار خواهدگرفت. وزير اطلاعات اظهاركرد: سرويس هاي اطلاعاتي و جاسوسي دشمنان همواره تلاش كرده و مي كنند تا امنيت كشور را مخدوش و آن را ناامن كنند ولي به لطف الهي در اين هدف ناكام مانده اند.

حجت الاسلام علوي گفت: به لطف جامعه 80 ميليوني و 160ميليون چشم بينا، همه تلاش هاي دشمنان و عوامل آنان در پنجه اطلاعاتي ايران اسلامي قرار گرفته اند و قدرت هيچ مانوري ندارند. وي افزود: بدخواهان و جبهه استكبار تلاش مي كنند تا صداي انفجاري در گوشه اي از كشور شنيده شود ولي به يمن الهي و وحدت آحاد مردم و حضور بموقع در عرصه هاي سياسي از جمله انتخابات و راهپيمايي تير آنان به سنگ خورده و سرخورده شدند.

وزير اطلاعات با بيان اين كه قوم لر و بختياري از اقوام بااصالت، نجيب ، بلند همت و با صفا هستند گفت: شما با حضور در عرصه ها و دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي نشان داده ايد در خدمت به كشور و انقلاب ترديد نكرده و نمي كنيد و همچنان در پيروي از ولايت و رهبري مصمم و پايدار هستيد.

وي به نقش اقوام لر و بختياري در هشت سال دفاع مقدس، و با تجليل از شهيد بهنام محمدي نوجوان 13ساله بختياري اظهار كرد: شما مردم مسجدسليمان با تقديم يك هزار شهيد امتحان خود را پس داده ايد و همچنان آماده دفاع از كشور و انقلاب اسلامي هستيد. وزيراطلاعات اضافه كرد: شما عشاير لر و بختياري با فداكاري خود در راه اسلام و اهل بيت(ع) ونظام اسلامي، عظمت ودلدادگي خود را به اثبات رسانديد و اين افتخار براي هميشه تاريخ خواهد ماند.

وزیر اطلاعات دولت یازدهم  تاکید کرد : شهرستان های مسجدسلیمان ,لالی ,اندیکا و هفتکل از نعمت بزرگی برخوردارند وآنهم نعمت وحدت و همدلی مسئولین این شهرستان ها است که  دست در دست هم گذاشته  اند تا مشکلات کاهش پیدا کند . مشکل  بیکاری در این منطقه  وجود دارد و  چرخ صنایع کند شده و سلسله پروژه ها باید تسریع شود و تنها چیزی که می تواند این ها را پیش ببرد همین وحدت و همدلی مسئولین این شهرستان ها است . وی تاکید کرد : مسجدسلیمان دروازه ورود  صنعت به خاوریانه است  و نقطه جهش اقتصادی ایران است و  لذا هر خدمتی به مردم این  منطقه شود  حق مردم است .

بنا به اين گزارش حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمود علوي روز سه شنبه در بدو ورود به مسجدسليمان به زيارت شهداي گمنام اين شهر رفت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والاي شهداي اداي احترام كرد. در اين سفر مردم مسجدسليمان يك دست لباس بختياري به وزير اطلاعات اهدا كردند. وزير اطلاعات براي انجام سفر يك روزه صبح سه شنبه از طريق فرودگاه بين المللي اهواز وارد خوزستان شد.

26 copy7 copy 10 copy 11 copy 12 copy 13 copy 14 copy 16 copy 17 copy 18 copy 19 copy 21 copy 22 copy 25 copy 27 copy 28 copy 29 copy

5 copy 30 copy IMG_0384 copy IMG_0414 copy 6 copy 20 copy 1 copy 2 copy 3 copy IMG_0457 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باز هم میگم ما مردم شهر، منتظر تغییرات ملموس و واقعی در وضعیت شهرستان مسجدسلیمان هستیم،

  2. …امیدوارم مسولین بتوانند باهمدلی ریس جمهورراباوزیران نفت ونیروبه مسجدسلیمان بیاورندتاازنزدیک شاهدعمق فقروفلاکت مردم بخصوص جوانان بشوند.اول ازهرچیزی ازمسولین شهرخودمان گله داریم که نتونستن ریس جمهوررابه شهرمان بیاورند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.