• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

باشگاه کاوه/ مطالبه گری عمومی و سکوت ارگان های ذیربط + تصاوير

  • کد خبر : 20818
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمد باقري: در شرایطی که جامعه در ایام پیشا انتخاباتی (مرحلهء اول انتخابات) قرار داشت و در التهاب اخبار داغ تایید و رد صلاحیت ها و در حال کنش و واکنش سیاسی بود. و عده ای با ترفندهای گوناگون در حال ایجاد موج و موج سواری برای اخذ آرا مردمی برای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمد باقري: در شرایطی که جامعه در ایام پیشا انتخاباتی (مرحلهء اول انتخابات) قرار داشت و در التهاب اخبار داغ تایید و رد صلاحیت ها و در حال کنش و واکنش سیاسی بود. و عده ای با ترفندهای گوناگون در حال ایجاد موج و موج سواری برای اخذ آرا مردمی برای راهیابی کاندیدای مد نظر خود به بهارستان بودند، شنیدن و دیدن اخبار برگزاری مسابقات فوتبال شهدای باشگاه مرکزی آن هم در محل باشگاه تازه احیا شده کاوه، اخبار نوبرانه ای بود که ذهن کنشگران اجتماعی را جلب خود می کرد. باشگاهی که بعد از سالیان متمادی خاموشی و در حالی که فضای فیزیکی آن در شرف تخریب کامل بود با همت عده ای از فعالان اجتماعی و پیگیری و ممارست آنان مجدد به سرانه ورزشی شهر بازگشت و خیل عظیمی از کودکان و نوجوانان و جوانان محروم و غیر برخوردار از امکانات و رفاهیات زندگی شهری را در آن محل به پر کردن اوقات فراغت خود همت گمارده بودند.

حسب جذابیت موضوع و احساس تعلق خاطری که همواره به کش و قوس های فراوان اهالی محله ي بازار چشمه علی و برخی دیگر از فعالان اجتماعی شهر برای حفظ این مکان که به نوعی جزء میراث فرهنگی شهرستان محسوب می شود در فینال جام شهدای و در محل باشگاه برگزار شد شرکت و از نزدیک شوق و شور و هیجان نوجوانان را دیدم. در بدو ورود جمعیت نسبتاً زیاد از مردم و تیم های شرکت کننده توجه را به خود جلب می کرد.

انبوه نوجوانانی که در غیاب برنامه های صحیح فرهنگی و ورزشی در آن مکان جمع شده بودند و با شور و هیجان ضمن گرامی داشت نام شهدای منطقه به رقابت ورزشی می پرداختند. از دوستان دست اندرکار اجرای مسابقه، جویای اسپانسر مالی و منبع تامین مخارج مسابقه از توپ و لباس های تیم های شرکت کننده تا هدایای تیم های برتر جام شدم ، پاسخی شنیدم که به بهت و ناباوری ام افزود. تمام هزینه های این مسابقات از طریق گلریزان و از طریق یک گروه واتساپی با نام باشگاه کاوه که متشکل از جمعی از علاقه مندان به این مکان فرهنگی ورزشی بود تامین شده بود.

بدون کم ترین کمک از جانب ارگان های ذی ربط و متولی امورات مربوطه. جای بسی شگفتی بود که علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری که همواره تاکید داشتند امر به ورزش، امر به معروف است و با التفات به مطالبه گری عموم مردم چگونه است که نهادهای مربوطه در برگزاری این مسابقات ( آن هم در شرایطی که به نام شهدا مزین شده بود) هیچ گونه احساس تعهدی در این خصوص نکردند و کم ترین حمایتی ننموده اند!!

امید آن که با تعامل دستگاه های مربوطه و همچنین گسترش دامنه حامیان مردمی این اقدامات شاهد جامعه ای پویا و بشاش و به دور از یاس و سرخوردگی اجتماعی باشیم.

1-bashgah kaveh 1-s IMG-20160215-WA0013 IMG-20160215-WA0016

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.اگه نماینده فعلیتون برنامه هاش رو درست انجام میداد باشگاه بدر یا همون کاوه شما زودتر نتیجه میداد! احتمالا” کفاف نمیدادومنتفع شدن این موضوع.حداقلی.بود!!؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.