• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
3

نکته ای درباره سلاح های غیرمجاز

  • کد خبر : 20797
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان / محمدرضا مکوندی: برخی اوقات وضع یک قانون موجب بروز مشکلات متعدد بعدی برای حامعه می گردد در حالی که به ظاهر یه صلاح و صرفه جامعه است. یکی ازهمین نمونه قوانین قانون جمع آوری سلاح غیرمجاز و صدور مجوز است که عملا به یک قانون تشویقی برای افراد دارنده سلاح […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان / محمدرضا مکوندی: برخی اوقات وضع یک قانون موجب بروز مشکلات متعدد بعدی برای حامعه می گردد در حالی که به ظاهر یه صلاح و صرفه جامعه است.

یکی ازهمین نمونه قوانین قانون جمع آوری سلاح غیرمجاز و صدور مجوز است که عملا به یک قانون تشویقی برای افراد دارنده سلاح غیرمجاز و نیز خرید اسلحه های غیرقانونی بسیار ارزان به امید اعلام مجدد جمع آوری سلاح و صدور مجوز و افزایش چند برابری قیمت سلاح است مخصوصاً در خوزستان که سلاح های مختلف خارجی به قیمت ارزان و غیرمجاز بفروش می رسد.

بهتر است قانونگذاران با ارزیابی نتایج زیان بار قانون فعلی اقدام به وضع قانونی کنند که اسلحه های غیرمجاز توسط دارندگان ظرف مدت زمانی مشخص تحویل و بعد از آن دارندگان سلاح غیرمجاز با مجازات از جمله جریمه نقدی سنگین مواجه شوند و به افرادی که سلاح غیرقانونی نگهداری می کنند به هیچ وجه مجوز تعلق نگیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اقای مکوندی بنده مخالف این نظر شما هستم زیرا با وضع قانون مجوز بصلاح غیر مجاز در ایران کسی صلاح غیر مجاز دست نمیگیرد و جواز صادر شده تابع نظام جمهوری اسلامی ایران است چ بسا مردم از دست گرفتن صلاح های اتوماتیک خارجی ک بعد از تحویل دادن معمولا صلاح های از قبل تک تیر یا برنو یا دولول به آنها تحویل داده میشود جلوگیری میکند.بنده حقیر فقط نظر خود را بیان کردم با تشکر فراز محمدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.