• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

در گفتگو با رييس سازمان تبليغات مسجدسليمان عنوان شد:
گسترش مراسمات دینی خانگی در مسجدسلیمان/ برگزاری بیش از ۵۰۰ مجلس روضه، سخنرانی های بصیرتی و جلسات فرهنگی در دهه اول و دوم فاطمیه

  • کد خبر : 20709
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از گسترش فعالیت های فرهنگی مذهبی در قالب مجالس روضه ی خانگی در این شهرستان خبر داد. قندعلی با اشاره به اهمیت جلسات معرفتی به خصوص روضه های خانگی ، حضور روحانیون و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از گسترش فعالیت های فرهنگی مذهبی در قالب مجالس روضه ی خانگی در این شهرستان خبر داد.

قندعلی با اشاره به اهمیت جلسات معرفتی به خصوص روضه های خانگی ، حضور روحانیون و هیئات مذهبی در سطح محلات و خانه ها را گام مهمی در توسعه فرهنگی و افزایش معرفت دینی در سطح جامعه دانست و از همه ی دست اندرکاران و مجریان این برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطر نشان ساخت: روضه های خانگی در مقوله ی معرفت افزایی دینی و همچنین مقابله با تهاجم فرهنگی نقش بسزایی را ایفاء می کنند و به نوعی محلات و خانه ها را در مقابل بسیاری از هجمه ها و شبیخون های فرهنگی بیمه می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما برگرفته از همین مجالس معنوی است و ریشه در همین مراسمات و روضه های اهل بیت علیهم السلام دارد که بحمدالله شهرستان مسجدسلیمان روند رو به رشدی در اجرای این مجالس و محافل دینی دارد.

ایشان در پایان افزود: بیش از ۵۰۰ فعالیت فرهنگی و مراسم روضه در۴۰مسجد و هیئات خانگی شهری و روستایی در ایام فاطمیه اول و دوم در مسجدسلیمان و بخش های گلگیر ، هفت شهیدان و عنبر برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین بر حاج اقا امینی امام جمعه محبوب وحاجی اقا قندلی ریس تلاشگر تبلیغات اسلامی که همیشه در اجرای برنامه های روضه تاکید میکنند .اجرتان با حضرت زهراـ س-

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.