• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

طرح امانت‌دهی عروسک‌های دارا و سارا در مسجد سلیمان

  • کد خبر : 2068
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۵:۵۰

مسئول کانون پرورش فکری مسجدسلیمان از برگزاری طرح امانت دهی عروسک‌های دارا و سارا را در این شهرستان خبر داد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- زینب قاسمی قاسموند اظهار کرد: طرح امانت‌دهی «عروسک‌های دارا و سارا» فرآیندی است که طی آن مربی می‌تواند با ارائه نقش تربیتی به عروسک‌ها در چرخه‌ی رفت و برگشت عروسک به […]

مسئول کانون پرورش فکری مسجدسلیمان از برگزاری طرح امانت دهی عروسک‌های دارا و سارا را در این شهرستان خبر داد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- زینب قاسمی قاسموند اظهار کرد: طرح امانت‌دهی «عروسک‌های دارا و سارا» فرآیندی است که طی آن مربی می‌تواند با ارائه نقش تربیتی به عروسک‌ها در چرخه‌ی رفت و برگشت عروسک به خانه‌ عضو بخشی از اهداف کانون را در تعامل با عضو و خانواده‌ او محقق کند.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با بیان این که، در این طرح عروسک نه تنها یک وسیله‌ سرگرم کننده بلکه یک واسطه تربیتی نیز است افزود: این طرح همچنین برای افزایش مهارت زندگی، تقویت هویت ملی و مذهبی و ایجاد جذابیت در فعالیت‌های کانون به عنوان یک الگوی ایرانی مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قاسمی قاسموند در ادامه از امانت دهی این عروسک‌های ملی به بچه های مسجدسلیمانی سخن گفت و توضیح داد: در این طرح که با عنوان «اول با من شعر بخوان بعد من را امانت ببر» برگزار می‌شود مربی در ابتدای کلاس برای اعضا شعری از یکی از کتاب‌های شعر کانون قرائت می‌کند تا اعضا با نحوه درست خواندن شعر آشنا شوند.

وی افزود: بعد از آن مربی از اعضا می‌خواهد تا به سراغ قفسه شعر بروند و هر کدام کتاب شعری را جست و جو و یکی از شعر های کتاب را انتخاب کنند و آن را چند بار بخوانند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: بعد از آن عروسک‌های دارا و سارا به امانت در اختیار بچه‌ها قرار می‌گیرد تا آن‌ها به همراه عروسک‌ها شعرهای منتخب خود را قرائت و حفظ کنند.

قاسمی قاسموند در پایان یادآور شد، طرح امانت دهی عروسک‌های دارا و سارا همچنین در فعالیت‌های دیگری چون: نمایش خلاق، آموزش عفاف و حجاب، بازی و سرگرمی و … در این مرکز با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.