• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

دكتر اميدواررضایی: دوست دارم کمک کنم اما اهل لابی نیستم/ تماسی با روحانی نداشتم

  • کد خبر : 2061
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

معاون قوانین رئیس مجلس شواری اسلامی می‌گوید برای حضور در وزارت ورزش اهل لابی‌ نیست و تماسی هم با رئیس‌جمهور نداشته است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امیدوار رضایی در پاسخ به این سوال که در بین اهالی سیاست و ورزش شنیده می‌شود وی گزینه روحانی برای معرفی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است، گفت: […]

معاون قوانین رئیس مجلس شواری اسلامی می‌گوید برای حضور در وزارت ورزش اهل لابی‌ نیست و تماسی هم با رئیس‌جمهور نداشته است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امیدوار رضایی در پاسخ به این سوال که در بین اهالی سیاست و ورزش شنیده می‌شود وی گزینه روحانی برای معرفی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است، گفت: به دلیل همین گمانه‌زنی‌ها و فشارهای روحی به شهرستان آمدم. علاقه‌ای به این گمانه‌زنی‌ها ندارم و دلم نمی‌خواهد این گمانه‌زنی‌ها باشد. اهل لابی‌کردن هم نیستم.

وی ادامه داد: دکتر روحانی برنامه‌های مشخص دارد و اکنون هم تشخیص داده صالحی در رأس کار باشد. اینکه برخی افراد می‌پرسند صالحی ماندگار است یا نه اطلاعی ندارم چون هیچ تماسی با روحانی نداشتم که بدانم چه ایده‌ای برای آینده دارد.

معاون امور قوانین رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر به شما چنین پیشنهادی شود می‌پذیرید، عنوان کرد: دوست دارم به ورزش کمک کنم. حتی زمانی که سلطانی‌فر را معرفی کردند تلاش زیادی کردم که وی رأی بیاورد چون معتقد بودم ورزش ما باید هرچه سریعتر سروسامان بگیرد. این را هم در نظر بگیرید زمانی که یک نفر انتخاب می‌شود نمی‌توان انتظار داشت یک روزه ورزش را متحول کند. قطعا وزیر ورزش باید معتمد رئیس‌جمهور باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: از طرفی حساسیت مجلس را در نظر بگیرید چون مجلس نشان داد روی انتخاب برخی وزارت‌خانه‌ها حساسیت دارد و اگر تعامل خوبی بین مجلس و وزارت‌خانه‌ها باشد همکاری خوبی شکل می‌گیرد. در شرع آمده نباید برای خدمت کردن دنبال پست و مقام باشیم. من هم دنبال پست نیستم، جایگاهم مشخص است و هر جایی که باشیم می‌توانیم به دولت و مجلس کمک کنیم.

فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.