• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

با تلاش مسئولین مقام نخست بیکاری کسب گردید/ طنز

  • کد خبر : 2049
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۷:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/پژمان كيماسي: ما همیشه به اولین های شهرمون بالیدیم.اولین فرودگاه، اولین تصفیه خانه آب ، اولین راه آهن، اولین و مجهزترین بیمارستان کشور، اولین سینما، اولین سالن های نمایش و تئاتر و خیلی اولین های دگر…. اما کدام یک از این اولین ها را داریم؟ درسته هیچ کدام. برای همین هیچ کدام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/پژمان كيماسي: ما همیشه به اولین های شهرمون بالیدیم.اولین فرودگاه، اولین تصفیه خانه آب ، اولین راه آهن، اولین و مجهزترین بیمارستان کشور، اولین سینما، اولین سالن های نمایش و تئاتر و خیلی اولین های دگر….

اما کدام یک از این اولین ها را داریم؟ درسته هیچ کدام. برای همین هیچ کدام مسئولین محترم شهرستان مسجدسلیمان دست به کار شدند و با همت و پشتکار فراوان توانستند مقام نخست بیکاری را در کشور به دست بیاورند. دست مریزاد بر این تلاش و کوشش.

شهر نفتخیز مسجدسلیمان در بین شهرهای قدر و بزرگ بدون هیچ بودجه و بضاعت توانست به مقام نخست دست یابد. ما این عنوان قهرمانی را به فال نیک گرفته و امیدواریم بتوانیم از این مقام کسب شده در سالهای اینده نیز دفاع نمایم.

همه چیز فابریکش خوبه

دوستی دارم که یک پیکان مدل 47 دارد و تا حالا هیچ کدام از قطعاتش را تعویض و یا تغییر نداده. ازش پرسیدم فلانی این ماشین که مدلش خیلی پایینه چرا یک دستی به سر و روش نمی کشی با لبخندی گفت : تمام وسایلش فابریکه، هر چیز فابریکی را که تغییر نمی دهند، چیزهای که فابریک باشن خیلی گرونن نباید تغییرش داد. دوستم که داشت در مورد فابریک و محاسن فابریک بودن حرف می زد ناخودآگاه به جواب سوالی که مدت ها ذهنم را مشغول کرده بود، رسیدم. تازه متوجه شدم چرا مسئولین شهرستان مسجدسلیمان هیچ گونه تغییری در ساختار و وضعیت شهر نمی دهند. بارکلا به این فکر. آن ها مسئله فابریک بودن را خوب می دانند و حتماً برای همین دست به گوشه و کنار شهر نمی کشند. با خوشحالی از دوستم خداحافظی گرفتم و با سری بالا شروع به قدم زدن درخیابان های مسجدسلیمان کردم.

pejmank2003@yahoo.com

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. واقعا مطلب جالبی بود .نوشتن طنز و تاثیر آن خیلی بیشتر از مطالب دیگر است انشاالله آقای مرادی در این زمینه بیشتر مطلب کار کنند. از نویسنده آقای کیماسی هم بسیار تشکر میکنم خوشحالم که ایشان زادگاه خود را فراموش نکردن نویسنده ای که در کشور شناخته شده است.

  2. با سلام .سپاسگزارم از اقای مرادی برای درج مطالب مشکلات شهر به صورت طنز.نوشتن طنز کار بسیار سخت و حساسیه ولی تاثیر گزاری ان بسیار بالاست.از نویسنده به نام کشور اقای کیماسی که زادگاه خود را فراموش نکردن بسیار تکشر می کنم

  3. خيلي زيبا و دلنشين بود.واقعا مطالب طنز اگه ماهرانه نوشته بشه به دل مي شينه. سپاس از نگارنده.

  4. بهتره بجای عکس نویسنده، کنار مطلب یک کاریکاتور یا چیزی مرتبط با موضوع گذاشته بشه.
    عکس نویسندگان عزیز بهتره توی قسمت معرفی نویسندگان سایت گذاشته بشه تا ذهن خواننده از موضوع اصلی منحرف نشه.
    با تشکر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.