• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

اسماعيل جلیلی در نطق میان دستور:
مردم از چهره‌ها و گروه‌های نفاق، تهمت، تخریب و بداخلاقی‌های سیاسی و اجتماعی و عوامل آن آگاه هستند/ نگرانی آینده از خرید و فروش آراء، تاثیر ثروتمندان بر انتخابات و نگرانی از مهندسی انتخابات باید مدنظر همگان باشد

  • کد خبر : 20485
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت رفع معضل بحران گرد و خاک در استان خوزستان، گفت: مسئولان با وعده‌های داده شده فقط نظاره‌گر زجر و درد مردم هستند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز سه شنبه (18 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت رفع معضل بحران گرد و خاک در استان خوزستان، گفت: مسئولان با وعده‌های داده شده فقط نظاره‌گر زجر و درد مردم هستند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز سه شنبه (18 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: حضور مردم در انتخابات 7 اسفند حماسه ای دیگر رقم زد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خانه ملت، نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتگل و لالی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم برندگان واقعی انتخابات بودند، مردمی که ممکن است برای حفظ آرامش و ثبات در کشورشان نسبت به رفتارها و گفتارهای مسئولان شان چیزی نگویند یا اعتراضی نکند اما می‌شنوند، تحلیل می‌کنند و درخودشان نگه می‌دارند و در یک روز این محبوبیت‌ها یا دلخوری‌ها را که در درون‌شان جمع شده در صندوق رأی به نمایش می‌گذارند.

وی با تاکید بر این‌که همه به نتیجه انتخابات احترام گذاشته و قدردان مردم باشیم، گفت: مردم امروز از چهره‌ها و گروه‌های نفاق، تهمت، تخریب و بداخلاقی‌های سیاسی و اجتماعی و عوامل آن آگاه هستند اما از شورای نگهبان انتظار می‌رود گزارش‌های ساختگی و مدیریت شده توسط افراد و گروه‌های غیر مسئول که برای فشار بر شورا برنامه ریزی کرده بودند را با بررسی جامع و قانونی بی اثر کند تا حق کسانی که سال‌ها با پایبندی به ارزش‌های نظام منافع ملی، حقوق مردم و انجام وظایف قانونی تلاش کرده‌اند، ضایع نشود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان این که قضاوت عملکرد نمایندگان باید به مردم واگذار شود، گفت: نگرانی آینده از خرید و فروش آراء، تاثیر ثروتمندان بر انتخابات و نگرانی از مهندسی انتخابات باید مدنظر همگان باشد.

وی در بخش دیگری از نطق خود خطاب به رئیس جممهور گفت: مشکل بیکاری و بحران آن در حوزه مسجد سلیمان ،‌لالی و هفتگل هنوز مرتفع نشده و سرمایه گذاری در این شهر با کندی پیش می‌رود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: مشکل بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی و همچنین پرداخت مطالبات فرهنگیان از مطالبات دیرینه است.

جلیلی تصریح کرد: معضل و بحران گرد و خاک همچنان مردم خوزستان را آزار می‌دهد و مسئولان با وعده‌های داده شده فقط نظاره‌گر زجر و درد مردم هستند، ضمن این که اعتبارات بحران سال 94 در شهرستان‌های مسجدسلیمان همچنان در پرداخت بلاتکلیف است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت خواهان رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه اش از جمله مسیرهای ارتباطی و فرودگاهی و همچنین تسریع در گازکشی به مناطق مختلف شد.

جلیلی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، یادآور شد: اکنون که با پیگیری های به عمل آمده مجوز الحاق زمین های کشاورزی شهرستان های حوزه انتخابیه بنده به طرح 550 هزار هکتاری انجام شده هر چه سریع تر زمینه اجرای آن را فراهم کنید.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نیرو، گفت: عمکلرد ضعیف شما در مدیریت منابع آبی مورد انتقاد است. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عدم اجرای فاضلاب های شهرستان ها یکی دیگر از موارد مورد انتقاد است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.