• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

بهمن حسين پور عضو هيئت رييسه گلف كشور:
گلف در مسجدسليمان به بخشی از هویت اصلی این شهر تبدیل شده است

  • کد خبر : 20449
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف کشور گفت: با توجه به سابقه و امکانات مناسب، خوزستان به قطب اصلی ورزش گلف کشور تبدیل خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهمن حسین پور افزود: سه شهر مسجدسلیمان، اهواز و آبادان به عنوان خاستگاه اصلی ورزش گلف در کشور با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف کشور گفت: با توجه به سابقه و امکانات مناسب، خوزستان به قطب اصلی ورزش گلف کشور تبدیل خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهمن حسین پور افزود: سه شهر مسجدسلیمان، اهواز و آبادان به عنوان خاستگاه اصلی ورزش گلف در کشور با بهره گیری از امکانات فنی و تخصصی، هر کدام می توانند به مرکز توسعه ورزش گلف کشور و خوزستان تبدیل شود.

معاون مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهور با اشاره به بازدیدش از مسجدسلیمان نخستین شهر نفتی خاورمیانه افزود: ورزش گلف در این شهر به بخشی از هویت اصلی این شهر تبدیل شده چرا که این ورزش با پیدایش نفت در این رشد کرد و هم اکنون طرفداران زیادی در این شهر دارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف کشور در ادامه افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده و مشارکت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، زمین گلف مسجدسلیمان در دو ماه آینده به زمینی استاندارد تبدیل می شود و زمینه برای برگزاری مسابقات بین المللی گلف در آن فراهم خواهد شد.

حسین پور افزود:با عملی شدن این طرح ، نخستین زمین استاندارد ورزش گلف در ایران به بهره برداری خواهد رسید و جوانان زیادی از شهرستان نفتخیز مسجدسلیمان و سایر نقاط کشور جذب این ورزش مفرح خواهند شد.

سفیرسابق ایران در ترکیه با بیان این که بخشی از یک مجموعه ورزشی به مساحت 57 هکتار در اهواز مقرر شد برای ورزش گلف آماده سازی و چمن کاری شود افزود: این مجموعه ورزشی متعلق به شرکت ملی حفاری ایران است و تلاش خواهد شد با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و موافقت شرکت ملی حفاری ، ورزش گلف در این مجموعه ورزشی اضافه شود.

حسین پور همچنین به مشکلات و چالش های فراروی ورزش گلف در آبادان گفت: فدراسیون از هر برنامه و طرحی برای احیای مجدد ورزش گلف در آبادان حمایت می کند.

وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد فضای جدیدی که پس از برجام در کشور و منطقه ایجاد شده است بتوان با احیاء و رونق ورزش مفرح گلف بتوانیم گردشگران زیادی از کشورهای جهان بخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس را به خوزستان جذب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. علی عسگر

  2. علی عسگر ظاهری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.