• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

اين حادثه نه يك خانواده يا يك قوم بلكه يك شهر را در ماتم فرو برد.

  • کد خبر : 2038
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

در جلسه اي با حضور اعضاي شوراي شهر،از مهندس ملايي شهردار محترم خواسته شد كه به صورت جدي اين مسئله پيگيري و مقصران اين حادثه مشخص و به مقامات قضايي معرفي شوند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد رضا كرمزاده عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط مرگ […]

در جلسه اي با حضور اعضاي شوراي شهر،از مهندس ملايي شهردار محترم خواسته شد كه به صورت جدي اين مسئله پيگيري و مقصران اين حادثه مشخص و به مقامات قضايي معرفي شوند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد رضا كرمزاده عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط مرگ مليكا قنبري كودك خردسال مسجدسليماني در پارك بازي گل نرگس ضمن ابراز تأسف شديد از اين اتفاق گفت: پس از مطلع شدن از اين حادثه اعضاي محترم شوراي شهر مرتباً پيگير اين مسئله بودند. و پس از اطلاع از فوت مليكا بنده به همراه آقاي عباسي زاده در معيت حضرت حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم براي عرض تسليت به خانه پدر مليكا رفتيم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با آخرين تصميمات شوراي شهر در اين رابطه گفت: روز شنبه جلسه اي با حضور شهردار و 5 تن از اعضاي شوراي شهر (منوچهر باراني و حاج آقا كريمي به علت مسافرت در جلسه حضور نداشتند) تشكيل شد كه در اين جلسه از مهندس ملايي شهردار محترم خواسته شد كه به صورت جدي اين مسئله پيگيري و مقصران اين حادثه مشخص و به مقامات قضايي معرفي شوند.

همچنين از ايشان خواسته شد تمامي تلاش خود را انجام دهد تا حقوقي از اين خانواده تضييع نگردد همچنين اعضاي محترم شوراي شهر مصوب كردند كه آقاي عادل قنبري پدر مليكا به استخدام شهرداري در بيايند.

عضو شوراي شهر مسجدسليمان در پايان گفت: اين حادثه نه تنها يك خانواده يا يك قوم را بلكه يك شهر را متأثر و در ماتم فرو برد. مردم بايد با اطمينان فرزندان خودشان را به چنين محيط هايي بياورند البته ناگفته نماند به گفته شهردار سازمان استاندارد مدتي قبل به اين كابل كشي تأييديه داده است كه اين مسئله هم بايد پيگيري شود.

كرمزاده در پايان ضمن ابراز همدردي مجدد با خانواده قنبري از خداوند متعال صبري جزيل را براي آنان خواستار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. وبسایت بسیار خوبی دارین
    موفق باشید

  2. خواهشااین مسئله رابه صورت جدی پیگیری کنیدحتما
    ممنون

  3. امیدوارم استخدام اون پدر داغدیده در شهرداری یک معامله پشت پرده نباشه و در صورتی که عوامل شهرداری کوتاهی کرده اند پدر ملیکا از اونها حتما” شکایت کنه تا این حوادث بر اثر بی توجهی و کم کاری مسئولین برای فرزندان مسجدسلیمان پیش نیاد.

  4. تو بگو كيسه كيسه پول آخه چه فايده ؟؟؟
    ابراز همدردي و تاسف چيزي رو عوض نميكنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.