• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

پيام تشكر علي عسكر ظاهري عبده وند از مردم شريف مسجدسليمان، لالي، انديكا و هفتكل

  • کد خبر : 20338
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي راهيابي علي عسكر ظاهري عبده وند كانديداي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به دور دوم انتخابات لحظاتي پيش متن پيامي از سوي ايشان منتشر كه مي خوانيد. بسم الله الرحمن الرحيم حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند در حوزه انتخابيه مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا برگ زرینی بر افتخارات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي راهيابي علي عسكر ظاهري عبده وند كانديداي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به دور دوم انتخابات لحظاتي پيش متن پيامي از سوي ايشان منتشر كه مي خوانيد.

بسم الله الرحمن الرحيم

حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند در حوزه انتخابيه مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا برگ زرینی بر افتخارات مردم شریف اين 4شهرستان بود.

مشارکت گسترده مردم در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان از فهم سیاسی مردمی دارد که برای تعیین آینده خود پای صندوق های رأی حاضر شدند و فارغ از هر نتیجه ای یقیناً پیروز واقعی مردم خواهند بود.

7اسفندماه، روزی ماندگار در دفتر افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی است که نمایش عظیمی از وحدت و همبستگی ملی را در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی به منصه ظهور رساند.

اینجانب نیز ضمن قدردانی صمیمانه از همه کاندیدهای محترم شرکت کننده در حوزه انتخابیه به لطف خدای منان، همچنان به عهدی که با مردم شریف در مسیر رشد و آبادانی و زدودن محرومیت از چهره شهرستان های 4 گانه بسته‌ام، با همه توان و بهره گیری از تمام تجربیات گذشته خویش، پایبند مانده و همچون همیشه در برابر انتخاب و نظر آنان، در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاضع و تسلیم بوده و به تصمیم آنان احترام می گذارم و به بلندنظری این مردمان رادمرد بلندهمت درود می فرستم.

در آخر ضمن تشکر مجدد از تمام آحاد جامعه و مردم منطقه، از همه حامیان بزرگوار استدعا دارم که در برابر قانون تمکین نموده و از هرگونه شایعه پراکنی و ابراز احساسات حساسیت زا خودداری کرده و خود را برای فعالیت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده نمایند.

برادر شما- علي عسكر ظاهري عبده وند

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 22
  1. انشالله همه با بصیرت جناب مهندس علی عسکر رو انتخاب خواهند کرد.

  2. حاج عسکرمرحله دوم هم خودت بیشترین رای رومیاری

  3. با تبریک به شما کاندید محترم و آرزوی موفقیت در آینده، انتظار می رود با شناختی که از جنابعالی در بین مردم شریف این 4 شهر محروم هست نهایت تلاش خود را در زدون محرومیت بکار گیری. 

  4. مامردم لالی حمایت خودمون رو ازعسکرظاهری اعلام میکنیم

  5. درود بر تو ای مرد بزرگ.دور دوم خودت برنده ای نگران نباش

  6. درودبرحاج علی عسگرظاهری انشالله خودش نماینده چهارحوزه انتخابیه خواهدشدوبه امیدپیروزی این برادرفراقومی

  7. درود بر سردار دلها ، سردار ورناصری

  8. فقط مهندس ظاهری..همه باشما همراه هستند.

  9. فقططط عسکرظاهری

  10. حق والنصاف که جناب آقای مهندس ظاهری می تواند ثابت کند که شایسته خادمی به مردم دیار زاگرس نشین خود را دارد مردی از جنس پاک نشینان بختیاری که هدفش خدمت به همتبارانش هست و دلسوز مردمان دیارش به امید موفقیت و پیروزیتان انشاءالله

  11. به امیدخداوهمت مردم همیشه درصحنه 4شهرستان حوزه انتخابیه همه به مهندس علی عسکرظاهری عبده وندرای خواهیم دادواوراجهت برچیدن مشکلات شهرمان روانه کرسی سبز بهارستان خواهیم کرد

  12. سلام.

    به امید خدا و پشتیبانی مردم خوب و فهیم جناب مهندس حاج علی عسکر ظاهری در مرحله دوم موفق خواهند شد.

  13. درود خدا بر مردان پاکی همچون جاج علی عسکر ظاهری /مردم لالی یکپارچه و همدل همانطوریکه ثابت کردند آصفی بی گوو نی بار دیگر گووگری خود را به حاج علی عسکر نشان خواهد داد.

  14. درود بر سردار جنگ و نبرد ,سردار سازندگی  سردار ورناصری  بی  شک  سردار  ورناصری تنها فرد لایق کرسی مجلسه

  15. رای ما حاج عسگرظاهری  عبده وند

  16. بازهم خوسه

  17. بختیاری غیرت ایرانی است.درود بر همه ی بختیاریهای غیور ایران زمین
    همانگونه ک در7اسفند حماسه ی زیبای غرور آفرین انتخابات را خلق کردید،ب امید خدا در دور دوم نیز همگی همدل و یکپارچه ب حمایت از مهندس حاج علی عسگر ظاهری عبده وند خواهیم پرداخت
    ک ان شالله پیروز واقعی خود مردم هستند

  18. بختیاری غیرت ایرانی است
    درود بر همه بختیاریهای سرزمینم،،با امید ب خدا و با حمایت از حاج علی عسگر ظاهری عبده وند در دور دوم انتخابات حماسه ای ب زیبایی غرور و غیرت بختیاری خواهیم آفرید…

  19. درود بر افتخار آفرینان 4حوزه ی انتخاباتی مسجدسلیمان .اندیکا.هفتگل و لالی
    ان شالله با حمایت همه جانبه ی شما روشنفکران  غیور مردان تاریخ ساز بختیاری که واقعه درتمام حوادث حادثه ساز بختیاری هستید در دور دوم به فرزند شایسته بختیاری کاندید وحدت و فراقومی مردی ازجنس خوده مردم زجرکشیده  مهندس حاج علی عسکرظاهری رای خواهیم داد تا انشالا شایسته سالاری رو سرلوحه کارخودش قراربده وخدمتی پاک به جامعه بختیاری داشته باشه انشالا….

  20. درود بر همه ی بختیاریهای غیور
    ب امید موفقیت حاج عسگر ظاهری

  21. سلام.

    مجلس کسانی را نیاز دارد که مدیر و مدبر باشند و مشکلات مخصوصا” اقتصادی را بر طرف کنند.
    فرق ما با غربی ها این است که آنها مدیر تربیت میکنند و کشورهایشان را مدیریت و از نیروهای فنی خودشان و کشورهای دیگر استفاده میکنند ولی ما خیر. پس نتیجه میگیریم که هم اکنون نیاز به مدیر و مدیریت نیاز داریم. کمی بی طرف فکر کنید ، افکارهایتان را روی کاغذ بیاورید متوجه خواهید شد رای را به چه کسی بدهید.
    پشیمانی سودی ندارد ، اسم ما در تاریخ ثبت خواهد شد . به امید یک زندگی شیرین.

  22. سلام و درود خدا بر مهندس حاج علی عسکر ظاهری عبده وند . دور دوم هم پیروزی از آن حاج علی عسکر است . تنها کسی که می تواند این چهار حوزه را آباد کند و مشکل جوانان را حل نماید . درود بر خاج علی عسکر ظاهری عبده وند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.