• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

لحظه به لحظه با انتخابات
فرمانده انتظامي مسجدسليمان: پليس مسجدسليمان با اقتدار تمام امنيت روز انتخابات را برقرار خواهد نمود

  • کد خبر : 20211
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست فرماندهي انتظامي مسجدسليمان از برقراري امنيت در روز انتخابات در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني در صبحگاه عمومي شهرستان و در بين كاركنان اظهار داشت: پليس با اقتدار در صحنه بوده و امنيت كامل روز 7 اسفند را برقرار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست فرماندهي انتظامي مسجدسليمان از برقراري امنيت در روز انتخابات در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني در صبحگاه عمومي شهرستان و در بين كاركنان اظهار داشت: پليس با اقتدار در صحنه بوده و امنيت كامل روز 7 اسفند را برقرار خواهد نمود.

اين مقام مسئول با تقدير و تشر از تلاش مجموعه فرماندهي در برقراري امنيت بالاخص اقدامات مثبت قبل از انتخابات افزود: حوزه فعاليت پليس در 3 مرحله قبل از انتخابات، حين و بعد از انتخابات مي بايست چشمگير و اثرگذار باشد.

وي با اشاره به اقدامات دشمن در عرصه جنگ نرم گفت: دشمن براي رسيدن به اهداف شوم خود از هر حربه اي استفاده كرده و همانگونه كه در ميدان جنگ سخت شكست خورد در ميدان نبرد جنگ نرم نيز به ياري خداوند متعال و عنايات حضرت وليعصر (عج) و زعامت ولايت فقيه شكست خواهد خورد.

سرهنگ حسيني در پايان با توجه به حساسيت روز تاريخي 7 اسفند ماه سال جاري و عدم سوگيري انتخاباتي از سوي كاركنان خاطر نشان ساخت: وظيفه پليس در بحث انتخابات فقط حفظ امنيت و به صورت خاص صندوق هاي آراء هست و اين وظيفه تا مرحله بعد از انتخابات نيز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.