• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

لحظه به لحظه با انتخابات
پيام مهم دكتر محسن رضايي خطاب به شهروندان مسجدسليمان: مردم به هر كه رأي بدهند بنده و دكتر اميدوار رضايي از او حمايت خواهيم كرد

  • کد خبر : 20207
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر محسن رضايي در پاسخ به بعضي شايعات مبني بر حمايت ايشان از بعضي كانديدا پيامي را منتشر كرد. متن پيام كه از سوي دفتر ارتباطات مردمي ايشان در اختيار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قرار گرفت عيناً منتشر مي شود: بسمه تعالي به همه همشهریان عزیز سلام می کنم و ازهمه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر محسن رضايي در پاسخ به بعضي شايعات مبني بر حمايت ايشان از بعضي كانديدا پيامي را منتشر كرد. متن پيام كه از سوي دفتر ارتباطات مردمي ايشان در اختيار باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قرار گرفت عيناً منتشر مي شود:

بسمه تعالي

به همه همشهریان عزیز سلام می کنم و ازهمه شما می خواهم با شکوه در انتخابات فردا شرکت کنید درباره شایعاتی که در باره نظرات من راجع به کاندیداها شده است باید عرض کنم که اینجانب و اقای دکتر امیدوار برای همه نامزدها ی نمایندگی مجلس شورای اسلامی احترام قایل هستیم همه برادران من هستند مردم مسجدسلیمان که تاج سرما هستند.

به هر کسی رای بدهند برای ما محترم هستند البته از داوطلبان نمایندگی مجلس تنها سه نفر پیش ما آمدند و مشورت خواستند. آقایان جلیلی و مالک خدادادی و ورناصری کسی دیگر آقايان به ما مراجعه ای نداشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام،درود بر سردار سرافراز ایل وکشور

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.