• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
0

ارتقای شبکه مخابرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان

  • کد خبر : 20197
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نصب دستگاه مرکز تلفن دیجیتالی در شبکه مخابرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان موجب افزایش بهره وری و ارتقای آن شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: فرسودگی شبکه مخابراتی و افزایش مشترکان داخلی که باعث به وجود آمدن اختلال در مکالمات تلفنی بین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نصب دستگاه مرکز تلفن دیجیتالی در شبکه مخابرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان موجب افزایش بهره وری و ارتقای آن شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان گفت: فرسودگی شبکه مخابراتی و افزایش مشترکان داخلی که باعث به وجود آمدن اختلال در مکالمات تلفنی بین دفاتر اداری و نیروگاه شده بود، با نصب این دستگاه ساخت یک شرکت کاملا ایرانی بهبود چشمگیری یافت.

سید حمید صالحی افزود: با نصب دستگاه جدید که در اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی انجام شد، علاوه بر افزایش تعداد مشترکان داخلی به بیش از 200 شماره، امکان ایجاد بیش از 30 شماره شهری جدید نیز فراهم شد.

وی اضافه کرد: با نصب این دستگاه مسیرهای مخابراتی ازطریق فیبر نوری بین دفاتر اداری و نیروگاه که پیشتر فقط یک خط بود به بیش از 60 خط افزایش یافته است.

سرپرست سد و نیروگاه مسجدسلیمان از دیگر قابلیت های این شبکه، به امکان ارتباط از طریق شبکه Lan ، اختلال کمتر و ID کالر اشاره کرد و گفت: تمیر و نگهداری این شبکه نیز بهبود یافته است.

سد و نیروگاه 2 هزار مگاواتی مسجدسلیمان با هشت واحد 250 مگاواتی نقش مهمی در تولید انرژی الکتریکی، تنظیم ولتاژ و فرکانس در ساعات پیک شبکه برق کشور دارد .

این سد خاکی در 160 کیلومتری شرق اهواز بر روی رودخانه کارون قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.