• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان :
مشق مردمسالاري در دانشگاه آزاد مسجدسليمان/ مسعود شهبازي: هرجا از مراكز دانش ، آگاهي و دانايي حمايت نكرده ايم مجبور به پرداخت هزينه هاي گزاف ناداني شده ايم/ حضور كانديداهاي حوزه مسجدسليمان و بيان ديدگاهها + حاشيه ها و تصاوير

  • کد خبر : 20175
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- براي اولين بار دانشگاه آزاد مسجدسليمان با همكاري بسيج دانشجويي و در يك اقدام بسيار جالب با دعوت از كانديداهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه مسجدسليمان از آنان خواست تا در ده دقيقه به بيان ديدگاههاي خود بپردازند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود شهبازي رييس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- براي اولين بار دانشگاه آزاد مسجدسليمان با همكاري بسيج دانشجويي و در يك اقدام بسيار جالب با دعوت از كانديداهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه مسجدسليمان از آنان خواست تا در ده دقيقه به بيان ديدگاههاي خود بپردازند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان در ابتداي اين مراسم ضمن تسليت ايام فاطميه اظهار داشت:

امروز براي دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان روز بسيار خوبي ست زيرا ميزبان نامزدهاي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا هستيم. اعتقاد ما بر اين است كه همه شما مورد وثوق نظام جمهوري اسلامي و سرمايه هاي عظيم و ارزشمند براي مسجدسليمان هستيد. رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت:

امروزه همه جا صحبت از اقتصاد دانش بنيان مي شود و ما معتقديم كه همه چيز بايد دانش بنيان باشد از سياست گرفته تا اخلاق بايد بر پايه دانش و آگاهي باشد. هرجا از مراكز دانش و آگاهي و دانايي حمايت نكرده ايم مجبور به پرداخت هزينه هاي گزاف ناداني شده ايم. رييس دانشگاه آزاد مسجدسليمان در پايان سخنان خود از كانديداها خواست هر كدام از آن ها كه به بهارستان راه يافتند از پتانسيل دانشگاه استفاده كنند. در ادامه اين جلسه كانديداها به بيان ديدگاههاي خود پرداختند.

حاشيه نگاري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان:

اين جلسه با حضور پرشور اساتيد، دانشجويان و كارمندان دانشگاه آزاد برگزار گرديد.

مصطفي روزبهي، مجري اين برنامه با دقت وقت كانديداها را در نظر داشت و اجازه نمي داد كانديدايي از 10 دقيقه بيشتر صحبت كند.

كانديداها بر اثر حروف الفبا پشت تريبون قرار مي گرفتند. قبل از جلسه صادق يزدي از مسئولين برگزار كننده درخواست كرد به دليل اين كه بايد ساعت 3 در هفتكل باشد اجازه بدهند زودنر از ديگران صحبت كند كه مورد موافقت قرار نگرفت.

بعضي از كانديداها كه نتوانستند در اين جلسه حضور پيدا كنند در تماس با ما گلايه كردند اطلاع رساني مي بايست زودتر انجام مي شد تا تداخلي در برنامه سخنراني هايشان پيش نيايد.

در حالي كه قرار بود اين جلسه رأس ساعت 13 برگزار شود با 45 دقيق تأخير آغاز شد.

علي ادبي دادستان مسجدسليمان به عنوان مهمان ويژه در اين جلسه حضور داشت.

مجري برنامه از حضار درخواست كرد حرمت ايام فاطميه را نگه دارند وئ كانديداهاي خود را با ذكر صلوات تشويق كنند.

مازيار مولايي در ابتداي سخنان خود از بعضي كانديداها بخاطر رفتار غير حرفه اي شان گلايه كرد و گفت: دوستاني كه قبل از ما سخنراني كردند پس از پايان صحبت هايشان مجلس را ترك كردند كه اين حركت بسيار غير حرفه اي بود.

قرار شد تا حاضرين سؤالات خود را به صورت مكتوب به مجري يرنامه ارئه دهند و در پايان كانديداها پاسخگوي سؤالات مردم باشند كه متاسفانه هر كانديدي بلافاصله پس از اتمام سخنان خود جلسه را ترك مي كرد كه اين به نوعي بي احترامي به جالسين اين برنامه بود.

IMG_0146 copyIMG_0161 copyIMG_0145 copy IMG_0136 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 17
  1. سلام و خدا قوت آقاي مرادي. ممنون از تلاش هاي بي دريغتان… اي كاش دانشگاه آزاد طي يك هفته تبليغات هر روز از چند كانديدا دعوت مي كرد تا به سوالات مردم پاسخ مي دادند اگر چه كار ارزشمند دكتر شهبازي قابل تقدير است اما به نظر من مي شد يا برنامه مناظره و يا پرسش و پاسخ برگرار مي شد.

  2. درود بر دكتر شهبازي نوآور و تلاشگر

  3. با سلام من امروز در اين جلسه حضور داشتم به نظر من دكتر بهزادي خيلي خوب حرف زد بر خلاف آقاي……..

  4. هرجا از مراکز دانش ، آگاهی و دانایی حمایت نکرده ایم مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نادانی شده ایم)… جالب بود

  5. دکتر بهزادی تخصص، نگاه مهندسی وکارشناسانه وپرمحتواه وایده هایی عملی وبا برنامه.دارای فن بیان بالا وجنبه های دیگر.  فوق العاده ایشان را از دیگر رقبا متمایز کرده کافیست یک بار به سخنان وبرنامه هایش گوش دهیم….مملکت نیاز شدید به متخصص دارد بیایم بزرگ فکر کنیم تا بزرگ شویم به امید مسجدسلیمانی اباد

  6. مسجدسليمان بايد مشق مردمسالاری را تمرين كند و به نظر من دانشگاه آزاد و در راس آن رياست اين دانشگاه شروع موفقي داشتند

  7. كاش حضور مردم در اين مراسم آزاد بود

  8. به اعتقاد من دانشگاه آزاد مي تواند متولي خوبي براي چنين مراسماتي باشد. حتما نبايد انتخابات باشد

  9. تشكر از بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد به اعتقاد من عدالت رعايت شد بدون جانبداري از كانديداي خاصي

  10. برای شروع عالی بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات دانشگاه مسجدسلیمان افزود. هرچند که خالی از اشکال نبود ولی در کل شروع بسیار عالی ای بود. امیدوارم جلساتی اینچنین بصورت ماهانه یا چندماه یکبار در باب موضوعات و مشکلات مختلف مسجدسلیمان در این دانشگاه و با حضور بزرگان و دلسوزان برگزار بشه. 

  11. کاردکترشهبازی بی نظیر وبی سابقه بوددرودبراین فرزندغیور ودلسوزبختیاری

  12. سلام ودرود و خسته نباشید به همه کارکنان ، اساتید و دانشجویان خصوصا جناب دکتر مسعود شهبازی ریاست دانشگاه مسجد سلیمان بخاطر تدارک واجرای این برنامه وزحمات ،خلاقیت و احساس مسئولیت در برابر مردم جامعه برای روشنگری .

  13. با سلام
    تشکر میکنم از حرکت زیبای دکتر شهبازی که میرود تا به چهره ای تاریخی در مسجدسلیمان بزرگ تبدیل شود.
    از اقدامات شایسته در طول ریاست دانشگاه که با آوردن چند رشته ارشد و دکترا دانشگاه را از ورطه ی نابودی نجات داد تا اقدام شایسته ایشان در دعوت از نامزدهای محترم مجلس…
    درود بر دکتر عزیز

  14. باسلام،نسبتا”خوب بود،درمقایسه با برنامه های تریبون ازاد که در دانشگاههای دولتی برگزار میشود،ضعیف بود، نظر بهزاد در بالارا تایید می کنم.

  15. جالب نبود.چون عمومیت وتریبون فضای بازنبود.حات دیگه ای داشت.

  16. سلام تشکر می کنم از حرکت زیبای دکتر جلیلی

  17. باتشکر از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان به گفته ی مسولین بار اول بود که در دانشگاه آزاد این برنامه با موضوع بیان دیدگاه برگزار شد..واقعا عالی بود تشکر از جناب آقای روزبهی و همکارانشان(دفتربسیج دانشجویی)وتشکراز جناب آقای شهبازی و مسولین حراست دانشگاه در برگزاری امنیت این برنامه…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.