• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

در گفتگو با رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان عنوان شد:
نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان به بیان دیدگاههای خود خواهند پرداخت

  • کد خبر : 20162
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات و رسالت دانشگاه در آگاهی بخشی به جامعه جهت کمک به انتخاب اصلح ، جلسه ای با حضور تمامی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ازحوزه مسجدسلیمان، هفتکل، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: با توجه به اهمیت انتخابات و رسالت دانشگاه در آگاهی بخشی به جامعه جهت کمک به انتخاب اصلح ، جلسه ای با حضور تمامی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ازحوزه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در ساعت 13 روز سه شنبه 4/12/94 در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار می گردد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این جلسه ویژه دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از نامزدهای محترم خواسته شده تا بدون همراه در این جلسه شرکت نمایند. زمان در نظر گرفته شده برای هر نامزد 10 دقیقه می باشد و این زمان قابل واگذاری به سایر نامزدها نمی باشد.

لازم به ذکر است مسعود شهبازی از مدیران نمونه سال 94 بوده که در مدت مدیریت 3 ساله خود در دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان توانسته است 15 رشته دکترا و کارشناسی ارشد را در دانشگاه مسجدسلیمان راه اندازی نماید و نسبت به 25 سال گذشته دانشگاه در زمینه تصویب رشته رشد 50 درصدی داشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقای دکتر شهبازی سعی کنید از نیروها و اساتید بومی همین شهر استفاده کنید . چرا وقتی استاد همتراز بومی هست از غیر بومی استفاده می کنید. ………. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.