• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

رییس روابط عمومی نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد :
دفن پیکر 2 شهید گمنام در مجموعه فرهنگی کارکنان نفت در عنبر

  • کد خبر : 20049
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام هماهنگی و کسب موافقت های لازم برای تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کمپ فرهنگی نفت در منطقه عنبر خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابوذر شجاعی برجوئی در تکمیل این خبر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام هماهنگی و کسب موافقت های لازم برای تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کمپ فرهنگی نفت در منطقه عنبر خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابوذر شجاعی برجوئی در تکمیل این خبر اظهار داشت: جلساتی در خصوص انجام مقدمات کار با حضور مسئولان اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان و فرمانداری شهرستان برگزار شده و برنامه های لازم در این خصوص صورت گرفته است .

وی افزود: با توجه به این که مهندس عالی پور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز در این راه مساعدت بسیار داشته اند و دستور تسریع در انجام امور را به مدیران دو شرکت ترابری نفت و بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان نمایندگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صادر کرده اند. وی خاطر نشان کرد: منطقه پیشنهادی برای دفن پیکر مطهر شهداء در کمپ فرهنگی نفت در عنبر چندی پیش مورد بازدید سردار باقرزاده قرار گرفت و ایشان موافقت خود را با منطقه پیشنهادی اعلام نمودند.

سخنگوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد: کمیته های 6 گانه شامل اطلاع رسانی و تبلیغات – فرهنگی ، هنری – امنیت و انتظامات – فنی و عمرانی – پشتیبانی و مالی – اجرایی با ریاست فرماندار شهرستان و عضویت اعضای مربوطه طبق شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تشکیل و تعریف گردیده است .

لازم به ذکر است پیکر شهداء روز 22 اسفند با برگزاری آیین استقبال به شهر مسجدسلیمان وارد و پس از استقرار موقت در یادمان شهدای گمنام و شهید بهنام محمدی این شهر و برگزاری مراسم شب وداع ، روز 23 اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مسجدسلیمان به سمت بخش عنبر تشییع خواهند شد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.