• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

رييس بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان: دستگاه لاپارسکوپی در بیمارستان 22 بهمن راه اندازی شد

  • کد خبر : 2000
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

رييس بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان در رابطه با مزایای استفاده از این روش اظهار کرد: افزایش دقت و ظرافت، کاهش زمان بیهوشی، کاهش عوارض حین عمل، برش کوچک تر و در نتیجه عمل ظریف و زیبا، ترمیم سریع محل عمل و از بین رفتن سریع آثار محل زخم و در نتیجه حفظ زیبایی جدار شکم […]

رييس بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان در رابطه با مزایای استفاده از این روش اظهار کرد: افزایش دقت و ظرافت، کاهش زمان بیهوشی، کاهش عوارض حین عمل، برش کوچک تر و در نتیجه عمل ظریف و زیبا، ترمیم سریع محل عمل و از بین رفتن سریع آثار محل زخم و در نتیجه حفظ زیبایی جدار شکم از مهم ترین نکات مثبت این روش دانست.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با راه اندازی دستگاه لاپراسکوپی در بیمارستان 22 بهمن مسجدسليمان، از این پس بيماران احتياجي به اعزام شدن به شهرستان هاي ديگر ندارند.

دكتر شاهيان رييس بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت: یک دستگاه لاپراسکوپی با مبلغ 148 ميليون تومان خریداری و در هفته آينده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر شاهيان با بیان این که خرید این دستگاه به همت امام جمعه محترم مسجدسليمان حضرت حجت الاسلام اميني، بنياد بركت رهبري و حاج آقا شريفي نيا، دكتر رحيم پور رييس شبكه بهداشت و درمان مسجدسليمان و همچنين معاونت درمان استان خوزستان انجام شده ادامه داد: دستگاه لاپارسکوپی جدید، قابلیت انجام بسياري از اعمال جراحی شکم را دارد البته اگر پكيج كامل آن در آينده تهيه و تأمين شود.

رييس بيمارستان 22 بهمن مسجدسليمان در رابطه با مزایای استفاده از این روش اظهار کرد: افزایش دقت و ظرافت، کاهش زمان بیهوشی، کاهش عوارض حین عمل، برش کوچک تر و در نتیجه عمل ظریف و زیبا، ترمیم سریع محل عمل و از بین رفتن سریع آثار محل زخم و در نتیجه حفظ زیبایی جدار شکم از مهم ترین نکات مثبت این روش دانست. دكتر شاهيان تصریح کرد: این دستگاه جديدترين مدل و ساخت کشور آلمان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.