• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

توسط جمعي از مسئولين صورت گرفت
دیدار با خانواده معظم شهدا وجانبازان/خانواده های شهداء صاحب اصلی این انقلاب هستند

  • کد خبر : 19877
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور ايثارگران، به همراه رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از کارکنان اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت دهه ی مبارکه فجر با خانواده معظم شهداء وجانبازان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار شیخ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شیخ رباط رییس بنیاد شهید و امور ايثارگران، به همراه رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از کارکنان اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران مسجدسلیمان به مناسبت دهه ی مبارکه فجر با خانواده معظم شهداء وجانبازان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار شیخ رباط، شهداء و خانواده های معظم شهداء را جزء سرمایه های معنوی نظام دانست و خدمت به این عزیزان را توفیق الهی دانست.
در ادامه حجت الاسلام قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این انقلاب به واسطه خون مطهر شهیدان به ثمر نشست و با مجاهدت و صبر خانواده های معظم شهداء، جانبازان  و ایثارگران استمرار پیدا کرد و در حقیقت صاحبان اصلی این انقلاب خانواده معظم شهداء هستند.
گفتنی است در این دیدار از خانواده های معظم شهیدان غلامرضا راهداری، یوسف سلیمانی، گودرز باورصاد قربانی و جانباز۵۰درصد صفر صالحپوری و جانباز الله کرم سلیمانی دیدار و مشکلات این عزیزان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

IMG-20160207-WA0016 IMG-20160207-WA0015

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.