• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

جلیلی در تذکر شفاهی: آب شرب و کشاورزی مسجدسلیمان، لالی و هفتكل تأمین شود

  • کد خبر : 19613
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم لالی، مسجدسلیمان و هفتكل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: در تأمین آب شرب و کشاورزی مسجدسلیمان،‌ لالی و هفتكل تسریع شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم لالی، مسجدسلیمان و هفتكل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: در تأمین آب شرب و کشاورزی مسجدسلیمان،‌ لالی و هفتكل تسریع شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، اسماعیل جلیلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی گفت: علی‌رغم قول های داده شده اقدامی برای اجرای فاز دوم محور اهواز به مسجد سلیمان صورت نگرفته است همچنین محور دوم اهواز به هفتكل کماکان منتظر اجرای پروژه و تأکید وزیر و مدیران مربوطه است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتكل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو تصریح کرد: علی‌رغم وعده های داده شده برای تعیین و تکلیف خسارات پشت سد گتوند هنوز مبلغی جهت پرداخت خسارت به کشاورزان بابت اراضی خسارت دیده داده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین از وزیر نیرو درخواست کرد که در انتقال تأسیسات تأمین آب شرب شهرستان لالی و تأمین آب کشاورزی مسجد سلیمان، لالی و هفتكل تسریع کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام
    قربانت گردم وزرا اعتنایی به تذکرات کتبی نمی کنند این که دیکر تذکر شفاییست .
    فقط و فقط باید باند و لابی و کانال داشته باشی تا بتوان امتیازی برای شهر گرفت و بس .

  2. از دکتر جلیلی تقاضا داریم در صورت انتخاب مجدد به اتفاق دیگر نمایندگان مناطق لرنشین نسبت به تشکیل فراکسیون لر در مجلس با هدف کمک به حفظ منابع و همچنین پیگیری مشکلات فرهنگی مناطق لرنشین کشور و پیوند بیشتر با همتباران لر اقدام فرمایند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.